Inlägg från: hoppipannkakan |Visa alla inlägg
  • hoppipannkakan

Sex med prostituerad, erfarenheter?

LindaEfraim skrev 2013-01-06 09:51:25 följande:
    Men i en situation där mannen går och köper en tjänst är det ju för sin egen njutning. Inte sitter/ligger/står han där och tänker att han ska ge säljaren njutning.
    Säljaren kan inte ställa krav på sin kund utan att i den sekund förlora sin kund. Alltså är säljaren i ett underläge i förhandlingen om hon vill tjäna snabba pengar medan mannen är i ett överläge fastän det kan bli ett nej.
    MYT!
    Jag som säljare har krav och regler, följer man inte dom är jag inte intresserad. Jag har träffat kanske 2 av 100 som inte brytt sig om min njutning och guess what?! Dom har jag aldrig träffat igen. 

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2013-01-06 08:15:57 följande:

Aldrig någonsin kommer någon hellre kunna övertyga mig om "myten om den lyckliga horan", så det är ingen mening du försöker lilla Fröken petite :s
    Så kvinnor som mig eller Jasmine finns inte? Vi existerar inte, mer än i vår egna fantasi? 
    Låt mig gissa? Vi är lurade eller hur? Kanske lite deprimerade, eller har vi kanske blivit utsatta för sexuella övergrepp som barn? 

• hoppipannkakan
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 10:53:26 följande:
    Haha... Och droger! Glöm inte droger!

Nej nu måste jag gå ut och hitta mig en hallick. Det är ju sådant man ska ha tydligen.
    Åh! Jag glömde droger! Flåt. 
    *blåst hooker*  

Du kan få dela min, han tar bara 95 % och håller mig med gratis affe så jag orkar träffa alla tjocka fula gubbar i trenchcoat som inte sett en dusch på 3 år. 

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2013-01-06 11:11:39 följande:
    Usch, vad äcklig.........
    Vad är äckligt? Sex? 
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2013-01-06 11:27:41 följande:

Jag säger inte att ni inte finns, det är ju uppenbart eftersom ni skriver här :p
    Det är ju fina fisken om ni är lyckliga och mår bra... Men...
    Ni påpekar att ni är just horor. I första hand som det framställs i era inlägg. Var är människan??
    På samma sätt som när Kalle tar i hand, bockar och presenterar sig som "Kalle, homosexuell"???
    Är ens sexualitet det enda viktiga med en ärs person??

Sen att som Jasmine i sina inlägg komma med att "jag är så mkt perfektare än alla sunkiga mammor i joggingbyxor vars män inte får det de vill ha och behöver hemma och därför kommer de till mig och betalar för jag är såå skicklig och professionell..."
    ??? Whaat, liksom?! 
    Är du samma anonym som skrev tidigare om att inte övertyga dig om myten?
    Var är människan?
    Människan är här rakt framför dig, DU väljer att se horan. Det är du som gör skillnad.
    Att jag säljer sex på min fritid är inget som definierar mig som människa, precis som alla andra har jag en massa andra kvaliteer och värde. 

• hoppipannkakan
    Severus skrev 2013-01-06 11:43:27 följande:
    Och alla som är emot horande är bittra, får för lite kuk etc

Klassiker från många med svängdörr
    Ännu ett givande inlägg i debatten från dig.

Jag kan hjälpa dig med nästa; Horor är smuts.  

• hoppipannkakan
    Severus skrev 2013-01-06 11:46:22 följande:
    Glöm inte paria
    Sant, förlåt.  
  • hoppipannkakan
    Anonym (Hunter) skrev 2013-01-06 11:50:09 följande:
    Nog får hon väl det men jag har lite svårt för alla försök att normalisera det.

Varför? Ja, jag läste ditt långa inlägg.
    Vad har du egentligen har emot att vuxna människor gör vad de vill med sina egna kroppar?

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2013-01-06 11:53:59 följande:

Men om du är "människan" som står där rakt framför mig, VARFÖR är då det viktigaste du har att tala om när du presenterar dig att "du säljer sex"?? Klart som fan man ser en hora då eftersom det är så du framställer dig ;)

Framhäv i stället dina sk andra kvalitéer så ska du se att du får ett bättre bemötande.
    Jag strävar inte efter ett bättre bemötande på FL. Helt oviktigt för mig.

Detta är en tråd om att sälja sex, ska vi inte prata om det då menar du? Ska vi ist prata om litteratur t ex? Eller kanske nått annat? 
    Och nej, jag har inte för vana att berätta för nytt folk IRL vad jag har för hobby det första jag gör.

• hoppipannkakan
    Anonym (Hunter) skrev 2013-01-06 12:20:42 följande:
    Det är just det.-...jag är inte så säker på att en vuxennormal person gör så med sin kropp.......

Frågan kan också omvändas. Vad har du egentligen emot att andra vuxna människor inte tycker som dig?
    Jag har inget emot att andra tycker olika. Absolut inte. 
    Däremot har jag svårt att förstå vad man har emot att andra gör vad de vill med sin kropp, så länge man inte skadar sig själv. 
    Det är det enda jag har svårt för.

Varför är du inte säker på det? För att det inte faller inom din norm av vad som är normalt? Vad är egentligen normalt för dig? 

Svar på tråden Sex med prostituerad, erfarenheter?