Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

Marsipanprinsessan skrev 2013-01-26 19:53:59 följande:
    Grattis Maria! (Antar att du kanske heter det hihi) Så jätteroligt! Vad romantiskt!

Du har så rätt så. Jag heter Maria och mannen i mitt liv heter Niklas. Där av MariaOchNiklas
  • MariaOchNiklas

Känns helt sjukt. Känner mig ganska förvirrad. Har haft något mensliknande. Har känns mig väldigt kissnödig de senaste dagarna. Gjorde ett test nyss som gav utslag på att jag är gravid. Vågar inte tro på att det är så. Ska gör nytt test på måndag o se om det b blivit starkare streck.

• MariaOchNiklas
    Jeffa skrev 2013-02-01 16:47:59 följande:
    Grattis!! Gör ett med veckoindikator så får du svart på vitt :)

Va och köpte ett förut idag. Gör det på måndag om det ger utslag på teststickan. Blöder ju fortfarande fast det är väldigt lite. Här ju varit så i över en vecka nu. Men det kanske är normalt? För allt är ju så normalt när man är gravid:-S
  • MariaOchNiklas
    nenne31 skrev 2013-02-02 19:27:30 följande:
    Hej på er hur har ni det? har en fråga om någon vet. Fick ju min mens fem dagar senare denna månaden,första mensen efter mitt mf. Jag brukar blöda 4 dagar och sen e det stopp tvärt. Efter 4 dagar slutade det nu också MEN jag haft sånt brunt/rosa nu i 2 dagar när jag torkar mig och jag får andv trosskydd. Detta brukar jag aldrig ha bara undrar bad det kan vara? Är lite orolig nu så cyklen inte har hamnat rätt ändå?! trodde inte ett så pass tidigt mf i v 5+1 kunde ställa till det nåt nämnvärt med kroppen. kram på er!

Det kan säkert rubba. Gjorde ett gravtest på 4 dagen jag hade bruna/rosa flytningar/mens och det va negativt. Efter 1 v och 2 dagar med flytningar/mens så gjorde jag ett nytt gravtest. Trodde väl aldrig det skulle ge utslag. Gjorde det för jag va kissnödig ofta och kände av lite illamående. Men det gjorde det. Har fortfarande flytningar/mens. Ska göra ett nytt test i morgon. Tror inte på det, men är kanske för att jag inte vill bli besviken. Känner mig varken glad eller ledsen. Bara väldigt förvirrad. Hoppas inte jag gjort dig mer förvirrad. Är inte min mening.
  • MariaOchNiklas
    Rue skrev 2013-02-03 16:59:32 följande:
    MariaochNiklas- när ska du testa igen? Tänk om det tog sig direkt va underbart!

Tog ett test i morse som visa positivt. Väntar några dagar innan jag testar med clearblue digital. Idag har jag typ bara haft pyttelite färgade flytningar. Så det börjar kännas som på riktigt. Fått en del illamående idag. Blir en bebis i början av oktober om allt går vägen. Nervös....
  • MariaOchNiklas
    Rue skrev 2013-02-03 18:15:59 följande:
    Åh vad kul, grattis! Denna gång ska det gå hela vägen!!!

• MariaOchNiklas
    Anonym (=() skrev 2013-02-03 19:00:33 följande:
    Nej men herregud så himla otroligt roligt för er!!! Grattis!!!!!! "Hellre glädjas en gång för mycket än att oroa sig en gång i onödan" brukar jag säga.

Å. Det mottot ska jag oxå leva efter Nu hoppas jag att alla ni andra oxå får stora feta plus nu i februari så vi kan njuta med våra fina magar i sommarsolen♥
  • MariaOchNiklas
    Anonym (=() skrev 2013-02-06 16:58:32 följande:
    Usch, jag börjar smått emellanåt inbilla mig att "tänk om jag skulle vara gravid?" Men jag vet ju att jag inte är det, eller VET gör jag ju inte, men jag har inga gravidsymptom sådär som jag haft tidigare i mina graviditeter... Mina tuttar gör inte ont alls. Däremot känner jag mig sådär sjuk som jag alltid gör i början, nästan som en förkylning, übertrött och orkar ingenting. Hungrig och har helt plötsligt kalles kaviar som favvomat här hemma. (?) Det och McDonalds och jag som egentligen inte ens gillar Mc! Sen är jag extremt illamående emellanåt... MEN, jag tror att jag är skengravid eller dum i huvudet eller liknande....... :-O För inte är jag gravid inte, det skulle jag väl känt i tuttarna isf eller? Kan ju vara att mensen är på intågande kanske kanske?

Jag har inte något ont i mina bröst fast jag är gravid. Fast jag tror det beror på att jag sluta amma för typ 2 månader sedan. När ska du ha mens?
  • MariaOchNiklas

Har idag fått en remiss och hoppas på att få göra ett vul. Bara vänta o se. Riktigt nervös kan jag lova. Dagarna segar verkligen fram.

• MariaOchNiklas

Kanske är så att du är gravid fast äl gav utslag. Testa i morgon med ett gravtest. Hoppas så för din skull att det är en liten där inne. Styrkekramar

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?