Anonym (=() skrev 2013-01-03 20:41:34 följande:
Jag håller på att gå igenom mitt missfall just nu, det blir mitt andra. Jag har haft små blödningar till och från i 7 dagar, var inne för 2 dagar sedan på VUL och allt såg bra ut, troligtvis var det tvillingar, men läkaren hittade bara ett tickande hjärta men sa att det inte skulle vara några problem.
Igår blödde jag lite mer, men brunt så jag tänkte att det nog berodde på VUL och att det retade lite extra och att det därför kunde blöda lite.
Idag är det som riklig mens, som jag brukar ha. Rött färskt blod med strimmor i, inga smärtor än sålänge, men de kommer väl snart antar jag.
Jag VILL hoppas på att detta INTE är ett MF, men jag fattar ju bättre. Sambon vill dock hålla hoppet uppe genom förnekelsen i att "bebisen mådde ju bra för bara 2 dagar sedan..." Han är ledsen han med. :'(
Usch, detta är verkligen hemskt och så svårt att ta in! Jag lipar som en galen så fort jag tvingas gå på toaletten, då går det upp för mig när jag verkligen ser blodet.... Då kan jag inte sluta låtsas om det liksom..
Vi som så himla gärna ville ha det här barnet! Vi såg så otroligt fram emot det! Nu bara.... Tomt inombords... Tomhet med en massa smärta.. *gråter*
Usch tårarna rinner på mig då jag läser...:(
det är så likt mitt och jag hade exakt samma känslor.
Vilken vecka är du i?
Mitt började smått med rosa...trodde det berodde på sex och att man e känslig tidigt i grav.
Men jag fick enorma smärtor men inget mer blod.
dagen efter hade jag som mens...rött färskt blod.
Då fatta jag att nu e det kört.
Fast jag ville ej sluta hoppas.
Dagen där efter kom en klump på ett par centimeter som man kände när det kom ut.
Sen där efter kom det ljus rött rosa blod igen med strimmor.
Jag grät var gång jag gick på toa och fasade för det.
Jag va tvungen att till slut åka till kk för jag hade ont igen och fick små blödningar 2 dagar efter jag slutat blöda.
För jag va också tvungen att få ett avslut och veta att det va missfall (även om jag visste) o veta att allt kommit ut och att det läkt.
Nu kan det ju vara så att man blöder och allt går bra...så jag tycker verkligen du ska åka in igen och få det kollat....stor kram till dig <3