Munkpeppar?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Hej jag och min man har försökt att bli gravid i 18 månader nu, å inget händer =( så igår beställde jag munkpeppar har hört att många sim har lyckas med hjälpa av det. Är det någon här som har ätit det och lyckas?
Gjorde ett nytt idag...
vet att det igentligen är alldeles för tidigt men det är ju sååå svårt att hålla sig..
Svagt svagt streck, när var bim?
ser ett väldigt svagt plus testa igen om någon dag
Testa med ett cd-digitalt i helgen, om du inte vill vänta till bim
Kan även tillägga en sak....
Jag har haft SÅ himla oregelbunden mens allt mellan 30-60 dagar.....
Tog ett äl test på dag 14 i menscykeln ,
här har ni det:
Va så himla osäker på om det verkligen stämde då jag tyckte att kontrollstrecket såg så svagt ut. Mejlade bilden till minipristester där jag köpt det, och en dam ringde upp mig och sa att det va positivt!!! Alla kontrollsterck är olika! En del är mörkare endel ljusare! Om hon nu har rätt så har verkligen munkpepparn fått ordning på min menscykel!!! Men det återstår att se, bim borde va tisdag 15/1
Har beställt munkpeppar som troligen kommer på måndag. Är då på dag 6 i cykeln, brukar ha äl dag 16. Hoppas på munkpepparn nu 8e försöket...
Kul att så många hänger på det här med Agnus Castus...inväntar med spänning resultat från er alla
Testade minus idag!!
Fattar inget!