Munkpeppar?
Tänkte också börja med mina tabletter även om det inte är på mensens första dag, det är snarare 3 dagar efter avslutad mens. Kan det vara negativt o börja då?
Tänkte också börja med mina tabletter även om det inte är på mensens första dag, det är snarare 3 dagar efter avslutad mens. Kan det vara negativt o börja då?
Kan absolut vara ett plus :) Men som sagt, testa om ett par dagar igen
Svagt svagt streck, när var bim?
Testa med ett cd-digitalt i helgen, om du inte vill vänta till bim
Jag känner också att det kan dra ordentligt i nedre delen av magen. Undra vad det är som händer därnere? ;)
Jag är typ på äl+3-4 och har tagit munkpepparn även dessa dagar men tänkte sluta imorgon och börja på mensens första dag igen. Började också lite sent denna månad typ 4 dagar efter mensen var slut, men det har verkligen känts att den gör något med tjejmagen från första dagen!
Har lyckats; Jag känner igen mig helt! Fick äl 2 dagar senare än vad jag brukar, med pompa o ståt så att säga ;) Den kändes VERKLIGEN! Jag har nog känt att det har jobbats på ordentligt i livmoderområdet varje dag sen jag började med MP, hoppas det gjort nytta :)
Hoppas mensen håller sig borta!
Vill lyckas: Klarar du o inte testa förrens efter bim? Det kan jag tala om att jag inte gör ;) Men det är ju det bästa o vänta lite..så svårt bara!
Jag köpte på nätet, har inte kollat i hälsokostaffärer. Finns både tabletter och droppar.
Mensen kom två dagar sen med dunder o brak! Var lite bitter då jag såklart trodde på något när den inte dök upp. Bara o köra igen :)