• Anonym (J)

Munkpeppar?

Har beställt munkpeppar som troligen kommer på måndag. Är då på dag 6 i cykeln, brukar ha äl dag 16. Hoppas på munkpepparn nu 8e försöket...

• Anonym (J)

Har druckit munkpeppar i droppform sen dag 5 i denna cykeln och är på dag 17 idag. Positivt ältest idag, brukar annars ha det dag 16 så äl har alltså skjutits på 1 dag. Senaste cykeln var 34 dagar så hoppas den blir kortare, eller att mensen inte kommer alls då var det skit samma :D

Då återstrår bara lång väntan...

• Anonym (J)

Första månaden med MP och BIM-3 gjorde jag negativt gravtest och är på BIM-1 idag. Tempdipp imorse så jag väntar mens imorn

• Anonym (J)
    Anonym (rubbad) skrev 2013-02-22 20:58:27 följande:
    Kraschade min menscykel totalt. Har vanligtvis mycket regelbunden cykel på 25 dagar men med munkpeppar fick jag ingen äl - och ingen mens. På dag 26 fick jag nytt positivt ältest (jag kollade med cb då jag fick äl-känningar) det släppte dock inget ägg för jag märkte ingen skillnad i tem och mensen lät vänta på sig i 17 dagar till. 43 dagars cykel, helt sanslöst och en konstig mens, antagligen pga ingen äl. 

Så jag vill höja ett varningens finger för munkpeppar till er som har regelbunden cykel. 

Jag håller helt med dig!

Drack munkpeppar förra månaden trots min regelbundna mens ca 29-34 dagar med äl dag 16.

Med mp fick jag äl söndag dag 17 (trodde jag) hade temphöjning dagen efter men efter det sjönk den igen. Låg lågt hela veckan, var då borta fre-sön och tempade igen mån och då var den hög! Och fortsatte vara hög tom mens. Så antagligen hade jag äl en hel jävla vecka efter!!!! Jävla miss!

Ännu mer säker blev jag då mensen kom med små små spottings dag 36-38 och 39 kom mensen på riktigt. Nej inget mer mp för mig!
  • Anonym (J)
    EllieW86 skrev 2013-03-02 19:20:56 följande:
    HELT SJUKT!!! Plus

Jag har ätit Royal Jelly (bidrottninggelé på 1000 mg) sedan i slutet av december/början av januari. Tillsammans med detta har jag även druckit Agnus castus-droppar (munkpeppar) tre ggr om dagen OCH NU HAR JAG EFTER NIO MÅNADER äntligen plussat!! Är heeelt övertygad om att dessa tillskott gjorde sitt! Kände för första gången av ägglossning också några veckor efter att jag började..

Har även ätit extra stark rosenrot (vilken jag inte tror haft nån särskild inverkan då jag ätit den sedan förra mars), t, och multivitamintablett kvinna från Apoteket. Sen har karln fått extra zink och selen i kapslar som även jag tagit för säkerhets skull då det ska vara bra för cellerna på nåt sätt.

Innan jag prövade munkpepparn och bidrottninggelén var mensen så oregelbunden att den kunde vara borta i 2-2½ månad, ingen ägglossningskänning, allt var bara hopplöst. Även om det gått ca ett år så har det ändå känts som en hel evighet när man hoppats så mkt varje månad, men

TESTA DETTA! Ni har inget att förlora Solig lycka till!!
    Fantastiskt! Grattis
Svar på tråden Munkpeppar?