• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-08-05 13:57:20 följande:

Tom Araya

Du har fullständigt missat trådens regler och syfte, du borde plugga in trådstarten. Fy skäms.

"Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken."

Om man gillar något trots att det normalt går utanför ens smak då? Är inte det ett gillande med + ?

Jag har ju ändå uttryckt mig positivt, vilket ändå borde vara det viktigaste!? Drömmer
  • Tom Araya
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-08-05 14:07:20 följande:
    Reagerar dock på att du skriver vad du inte gillar osv, det är ju exakt det ts inte ville ha med i tråden. Man ska ENDAST kommentera det man tycker om. Om det vore tvärtom, en tjockis som vågade lägga ut en bild, skulle det vara ok att skriva "du är för fet för min smak men du är säkert en fin människa" eller "dina tuttar hänger för mycket men du skriver sexigt"?

Gör om, gör rätt.
    Det gör jag inte! Jag skrev i positivt ordalag= jag gillar. Läs om, läs rätt!
  • Tom Araya
    NeedfulThings skrev 2014-10-02 21:29:45 följande:

Sen kan man ju visa vad lite viktpendlande kan göra för tuttarna med Tungan ute

2007 ca 47 kg. Hatar den här bilden. Var nöjd med mina bröst då, men nu känns det inte bekant alls att dom var så små Förvånad

2009 ca 52 kg (Och ja mina leverfläckar är bortfixade och den roliga lappen är pga av en "snyggaste bröst"-tävling i en blogg. Haha) Solig

2011 ca 59 kg. Blev varslad från ett fysiskt jobb samtidigt som jag blev sambo så jag la på mig rätt många kilon fort vilket innebar goa boobs! Saknar dom lite nu Tungan ute

Och 2014 ca 53 kg. Tappade allt jag hade lagt på mig på bara några månader och här är jag nu, nöjdare än någonsin Solig
    Skitsnygga bröst på alla bilder! Flört
  • Tom Araya
    Fröken36, jag blir så glad av dina bilder. Du står lite grann i motsats till medias officiella ideal ("benrangel") med dina former, men alla positiva kommentarer du får här bevisar ju att de har fel. Du är underbart sexig och det är härligt att se att du vågar visa det och tror på dig själv som attraktiv. Jag hoppas det har god inverkan på andra tjejer/kvinnor.
    Tack för alla fina bilder och för det mångfald i tråden de bidrar till!Skål{#emotions_dlg.flower}Solig
  • Tom Araya
    Fröken36 skrev 2014-12-01 23:14:28 följande:
    Tack, det var mig en sjuhelvetes fin komplimang. Hjärta Det gör mig varm inombords. Jag är nöjd med min kropp för stunden även om den är på väg att förändras sakta men säkert till något ännu mer fantastiskt. (hälsosam (behöver ej betyda smal eftersom jag inte kan eller vill bli "klassiskt smal") och vältränad).
    Jag tror också jag bidrar till en rätt så härlig mångfald och det känns faktiskt helt okej. {#emotions_dlg.flower} 
    Pussar och kramar till dig Tom Araya för årets finaste inlägg. 
    Tack för ditt otroligt fina, vänliga och trevliga bemötande. Skål{#emotions_dlg.flower}
    Du tycks ha förstått precis vad jag menar, vilket jag var lite orolig över...Solig

Många pussar och kramar till dig underbara kvinna, med både kloka och sunda tankar, utöver din yttre skönhet. Hjärta

• Tom Araya
    GillaJobb skrev 2014-12-01 23:05:38 följande:

Vem vill ha? 

Ser trevligt ut. Vem är du?
  • Tom Araya
    Anonym (NT) skrev 2014-12-02 20:27:20 följande:

Lucka 2 Solig

Vattendropparna ville inte riktigt synas på bild, men fan tuttar är ju alltid tuttar Tungan ute

Slänger in en repris också när vi ändå är inne på duschtema Flört

Fantastiskt vackra bröst! FörvånadFlört Mycket fin kropp förövrigt också.Solig
  • Tom Araya
    Anonym (NT) skrev 2014-12-03 22:01:42 följande:

Nu måste jag vara lite personlig och gå off topic en stund. Men vi är väl kompisar på sätt och vis så jag hoppas det går bra.

Jag har för några timmar sedan fått veta att mitt ex har börjat dejta tjejen han pratade med bakom min rygg (och ljög om), och som han påstod att han inte hade något intresse för. Jag har ännu inte läkt så pass mycket efter vårt uppbrott för att detta ska gå obemärkt förbi.

Så idag är ingen bra dag och det blir ingen ny bild till julkalendern. Om ni vill ha en repris till lucka 3 så bara say the word. Puss

Behöver du vara lite "off" så kan man väl kalla det needful things. Flört
    Ta hand om dig och jag hoppas det reder sig för dig.Solig
    KramarNalle
  • Tom Araya
    Anonym (89a) skrev 2014-12-04 17:14:20 följande:

Lägger upp en bild nu, (Ny i tråden) Oskyldig

Grymt läckert! Skål Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Blyger) skrev 2014-12-05 02:06:17 följande:
    Lite bilder från en blyg liten tjej.
    phpOG5irw72613.jpg

Jag tycker inte hon ska vara så blyg med så vackra former...Flört