• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 15:07:23 följande:

Vilken rumpa du har Pillan! FörvånadTungan ute Den ser man gärna mer av...DrömmerFlört
  • Tom Araya
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-21 22:17:17 följande:
    Tack!! Är ju inte lika bulligt framtill dårå hahaha... Vet inte hur du menar med lika fin framdel...
    Framstjärt!? Drömmer
  • Tom Araya
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-22 07:43:11 följande:
    Hahaha...finns ju inge mer avtändande ord än framstjärten
    Hahaha.... ...nä, verkligen inte.
  • Tom Araya
    Pentra skrev 2015-01-23 13:59:42 följande:

Känner att jag fluktat länge nog utan att lämna något bidrag, så får jag lov bidra med en bild utav nyårsskinkan...?

/Pentra
    En så grymt sexig kombination med läcker kvinna, fina underkläder, läder och stövlar...Tungan uteFlört

Jag förstår faktiskt inte varför en kvinna som du inte syns oftareDrömmer, både du och dina bilder är ju så jäkla läckra! Flört
  • Tom Araya

Apropå smak och vad man väljer att kommentera....

Själv kommenterar jag skönhet även om den inte är i min smak.
    Jag gillar tjejer som inte är så smala, med lite former, helst med långt mörkt hår och så dras jag främst till kvinnor i min egen ålder +/- 5 år sisådär...
    Men jag ka ju ändå se skönheten i hos en kvinna som inte stämmer överens med det och har inga problem att uttrycka det. Jag är ju ändå inte ute efter ragg, utan att titta på fina bilder och kommentera dem.

• Tom Araya
    Anonym (Tjorven) skrev 2015-01-26 16:51:01 följande:

Ha ha ha. Förstår inte varför herrarna i tråden fortsätter att posta bilder när ingen kommenterar på dem. Inga namn nämnda, men att lägga upp nya bilder dag efter dag och inte få någon respons verkar ju tämligen meningslöst. Fast det sista man ger upp är ju hoppet :).

Kvinnor, vill ni fortsätta med att se bara mansbringor, så får ni nog ta er samman. Ge och ta, ni vet ;)

Med erfarenhet från en egen bildgrupp om av vad kvinnorna önskar se på bild från killar/män:
    Hela kroppen, helst med ansikte.
    Underarmar och händer.
    Rygg och skuldror.
    Torso, gärna även med axlar och överarmar.
    Rumpor.
    Ben.
    ...och ja, de gillar att se kukar med, hårda erigerade kukar, men helst då lite mer än bara den i närbild.

• Tom Araya
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:25:58 följande:

När  jag dejtar någon eller har förhållande ger jag inte den typen av komplimanger till andra killar, därför blir det inga kommentarer till killarna från mig just nu.

Då borde du väl inte titta heller...Obestämd
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:25:58 följande:

Tjejerna i tråden är lite mer påhittiga också, här leks det med kläder, skor, duschande mm och en jäkla massa poser. Det kan man väl knappast säga att vi får tillbaka? Flört

Det är väl olika vad som ges tillbaka och här är det ju uppenbart att tjejerna inte ger tillbaka vad killarna ger d.v.s. kommentarer på bilderna som läggs upp.

• Tom Araya
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:41:55 följande:
    Jag hänger inte här nu för att titta på killarna, när har jag påstått det?
    Du menar att jag ska tro på att du hänger i den här tråden bara för att läsa och skriva, men blundar för alla bilder för att du nu har kille... Drömmer? Behöver jag skriva vad jag tror om det? Flört
  • Tom Araya
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:41:55 följande:
    Så du tycker alltså att det är kommentar för kommentar som gäller? Om någon säger att jag är fin måste jag automatiskt säga att den är fin? Helt orimligt.
    Nejnej, inte på ett personligt plan utan lite mer allmänt. Jag läste det som lite klagomål på att killarnas bilder var mer fantasilösa och tråkiga än tjejernas och där tyckte du att ni tjejer inte fick tillbaka vad ni gav....känner du igen resonemanget?
  • Tom Araya
    SegaMorsan skrev 2015-02-14 22:54:54 följande:

Finaly!!

Firat åtta år med min älskade sambo, döpt sonen och äntligen fått sagt "ja" till min största kärlek! (L)

GRATTIS "Morsan"! Skål{#emotions_dlg.flower}Solig
Svar på tråden Helkroppstråden