• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (23) skrev 2013-10-14 13:07:55 följande:

Läckert! Får vi se andra sidan med? Flört
  • Tom Araya
    Fenina skrev 2013-10-14 13:43:24 följande:
    Ser jag fram emot haha! 
    ...tar den på en gång...

En tjej (bekant) satt och pluggade en kväll (i bemärkelsen studera, som du) men led av sömnbrist och då hon inte nyttjar stimulantia som koffein, nikotin eller andra droger fick hon lite problem med koncentrationen.
    Hon tar då till en annan metod som även den kan benämnas "plugga" och det är där hennes bakdel kommer in i bilden....resten kan du nog lista ut själv....Drömmer Flört
    Enligt henne fungerade det bra.
  • Tom Araya
    Anonym (Kalas) skrev 2013-10-15 01:34:48 följande:

Jag tänker också att vad gör en gubbe i 50 års ålder här inne? Du skriver ju själv att du skrivit din ålder väldigt många gånger. Alltså är du är väldigt ofta.
    Borde inte en man i din ålder...ja...ha annat i livet? Är du ensam? Vad är det för fel på dig tänker jag. Varför vill ingen, mer än några få "nick" på ett forum, ha med dig att göra?
    Jag är själv väldigt ung men hoppas innerligt att jag har bättre saker för mig när jag är så gammal som du är.
    Du som är ung borde väl om något ha bättre för dig, lättare att få partners o.s.v.

Det är vi som är färdigutbildade, etablerade på arbetsmarknaden, har råd med nyare och mindre underhållskrävande bil, dragit ner på att hänga ute med polare på krog, fik och fest, inte har små barn, har väletablerade förhållanden eller lever som frånskild på äldre dagar, mm som rimligtvis har mer tid att sitta hemma framför datorn och surfa.
  • Tom Araya
    mepetite skrev 2013-10-27 19:52:08 följande:

Den är otrolig med tanke på att min kropp har burit två små barn :)
    Har kikat på dina bilder här och du är bra fin. Skål {#emotions_dlg.flower} Flört
  • Tom Araya
    celineswaltz skrev 2013-10-29 18:58:09 följande:

Lite olika vinklar...Kunde som vanligt inte välja ut en...
    Du har en av FL's läckraste rumpor Celine....men jag tycker du kan komma hem nu. Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-29 21:07:01 följande:
    På väg till badet... Ensam ;)
    MMer av den baken tack! Flört
  • Tom Araya
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-01 15:28:56 följande:
    Nä, det borde finnas idiotfilter så inte vem som helst kan komma in i tråden överhuvudtaget.
  • Tom Araya
    Anonym (äcklad) skrev 2013-11-01 15:21:50 följande:
    Det borde finnas spoilers tags så man slipper sådana här bilderKräks
    Alla dagar i veckan slipper jag mycket hellre dina kommentarer än en endaste bild här.
Svar på tråden Helkroppstråden