• Pentra

Helkroppstråden

Mr Espresso skrev 2012-12-28 10:45:19 följande:
    Då sätter jag in en vardagsbild, med kläder överallt!

Mmm... Den vardagsbilden är inte att förakta... Mums... /Pentra
  • Pentra
    bonäslina skrev 2012-12-28 13:26:13 följande:
    - 20 på denna bilden så där e 5 kilo minde nu=) en fantastisk känsla infinner sig när man faktiskt får sig ett leende på läpparna när man går förbi en spegel  

Jättesöt ju!
  • Pentra
    Fotografen skrev 2012-12-28 14:49:05 följande:
    Tack för det Banjo Boy ;) Många sommar och badbilder, så vi tyckte att en vinterbild kanske vore kul :)

Konstnärligt, vackert och sexigt. Och en rumpa som inte går av för hackor... . . . . Och jag kan ju också säga, som så, att de där bootsen passar betydligt bättre på dig, i din konstnärliga kreation på bilden, än vad mina gör på mig... /Pentra
  • Pentra

Lade ju in en bild i rumptråden för en tid sedan, men egentligen hör den nog hemma här i helkroppstråden... Men ist för att lägga in den här också (vilket kan bli ganska tråkigt) så tog jag nu en ny bild. Med nästan samma position, och då med mina extakilon (sedan förra bilden) dokumenterade... Obestämd 
    Behöver verkligen komma igång med träningen igen...har varit alldeles för lat sommaren och hösten som gick... Efter jul- och nyårshelgerna så är det dags att sikta in sig på att komma i skinnstället inför mc-säsongen... Obestämd 

/Pentra

• Pentra
    Putt B skrev 2012-12-28 19:52:26 följande:
    Grym bild.. perfekta former... prova tråden "mina bröst" oxå...snälla !!

Proppset skrev 2012-12-28 20:02:35 följande:
    Såååå snygg..bara mina lår krympt lite till så ska jag också va sådär modig.

bonäslina skrev 2012-12-28 20:03:27 följande:
    skinnställ, eller inte..du e läcker=)

Anonym skrev 2012-12-28 20:19:47 följande:
    Tycker eventuella kilon klär dig väl. 

Oh, tack så mycket för alla era fina och värmande komplimanger i vintermörkret och kylan... Kramar till er alla. /Pentra
  • Pentra
    Anonym (Pappa 50) skrev 2012-12-29 23:15:06 följande:
    109kg

Ser ut att vara välplacerade kilon. Och med att vackert leende därtill, ser jag. /Pentra
  • Pentra
    A82 skrev 2012-12-22 19:55:18 följande:
    Tagit mej en powernap. Gamlingar ska visst inte vara ute på galej. Haha

jättefina bilder båda två. syns ju inte att du varit gravid ens :)

Ja, ascorbinsyras bilder på hennes mage var verkligen jättefina, båda två. Solig

/Pentra
  • Pentra
    Katitziii skrev 2012-12-29 21:04:29 följande:

Så snygg!
  • Pentra
    Inima skrev 2012-12-29 20:19:46 följande:
    Bjuder på min bästa sida

Vilken härligt vacker, glad och somrig bild! Solig
  • Pentra
    Anton Chigurh skrev 2012-12-30 14:42:08 följande:
    Jaja, vafan, är det JUL....så är det, ni kan få en bild från i somras, där jag förvisso är lite fläskig, det är jag inte längre, men ni får hålla tillgodo.

Det var lite bläck i vägen !!!

Var hittar du det fläsket någonstans? Förvånad

Mums! Tungan ute Hade gärna klämt både här och var, om det inte varit förbjudet...

/Pentra
Svar på tråden Helkroppstråden