• Pentra

Helkroppstråden

Anonym (Gillar) skrev 2015-02-07 13:01:17 följande:
    Tycker om rosa (som ni kanske har märkt?) 

Du passar verkligen i rosa. Härlig bild på dig! ... /Pentra
  • Pentra
    Jon the papa skrev 2015-02-06 16:43:32 följande:
    Det är klart man får försöka leverera en fredag som denna :D Nu blir det strax iväg till trollhättan på äventyr med gamle chefen min. Så hoppas alla goa här inne får en riktigt fin dag :D!! Lite blandat smått och gott så en får välja hehe.

Vilket underbart och smittande leende! Och bilderna... Mmm... Måste nog ta mig en dusch nu... ... /Pentra
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-02-07 16:19:18 följande:
    Trevlig lördag kväll på er...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Och nu så blev den genast mycket trevligare. Skulle inte ha något större emot att lägga den överkroppen under mina händer en stund... /Pentra
  • Pentra

Funderade förut på om jag skulle sätta mig i tv-soffan med detta på, men så slog det mig att barnen är hemma, så jag lägger upp en bild här i stället...och önskar er en trevlig lördagskväll...

/Pentra
  • Pentra
    Wally skrev 2015-02-07 19:17:15 följande:
    MmMm Du kan klä dig!! (Dreglar lite)

Pillare skrev 2015-02-07 19:19:06 följande:
    Härlig bild, Pentra. Godkväll till dig med!

straight arrow skrev 2015-02-07 20:30:31 följande:
    Snyggt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Anonym (Gillar) skrev 2015-02-08 08:44:28 följande:
    Sorry, fick annat för mig! 
    Pentra skrev 2015-02-07 19:15:10 följande:
      Funderade förut på om jag skulle sätta mig i tv-soffan med detta på, men så slog det mig att barnen är hemma, så jag lägger upp en bild här i stället...och önskar er en trevlig lördagskväll... /Pentra
    Härlig bild! o självklart lite rosa också! Lite lagom mystiskt bild, fler än jag som gillar rosa! 

Tack för alla härliga ord från er om min nyinlagda blid. Ibl så får jag ett ryck att leka med kameran. Trevligt att det verkar gillas. Kram på er! ... /Pentra
  • Pentra
    NyttNamn skrev 2015-02-08 15:04:43 följande:
    Är det där fet, så önskar jag att alla män var lika feta som Pilen... Skulle iofs vara jobbigt att gå omkring och dregla hela tiden :-P  Pucko...
    Pour some sugar on me...

Så sant, så sant! ... /Pentra
  • Pentra
    Jon the papa skrev 2015-02-08 19:13:50 följande:
    Kalasbakfull, men kan bjuda på en julrumpa :D Är på lite rumphumör ikvällen så hoppas man får se lite förtjusande bakar :D  Hoppas alla har en riktigt härlig söndagskväll nu :D 

Mmm... Är nog en utav de snyggaste bakfyllebilder som jag har sett. :-P
  • Pentra
    Jon the papa skrev 2015-02-08 19:13:50 följande:
    Kalasbakfull, men kan bjuda på en julrumpa :D Är på lite rumphumör ikvällen så hoppas man får se lite förtjusande bakar :D  Hoppas alla har en riktigt härlig söndagskväll nu :D 

Va? Skall jag posta en rumpbild till? Jag postade ju en igår... Jo, ja, just det, iofs med diverse tillhörande fettvalkar... :-/ Skall fundera vidare på saken... /Pentra
  • Pentra
    Amys skrev 2015-02-08 22:46:35 följande:
    Förundras över hur odödlig den här tråden är, måste bero på alla fina människor som vistas i här. Med den reflektionen tänkte även jag bjuda på en bild. Önskar er en härlig kommande vecka. Kram

Men, åh, vilken underbart sensuell och vacker bild på dig! Såå fin! ... /Pentra
  • Pentra
    Jon the papa skrev 2015-02-09 12:53:01 följande:
    Och ett litet till får en bju på :) Nu ska nakna kocken ställa sig vid spisen :D 

Hmm... Vid min spis? En sådan huvudrätt skulle man inte tacka nej till... ... /Pentra
Svar på tråden Helkroppstråden