• Pentra

Helkroppstråden

Quexet skrev 2015-01-26 12:02:59 följande:
    Kallt ute, då åker stay-upsen på! 

Grymt snyggt! ... /Pentra
  • Pentra
    Fröken36 skrev 2015-01-26 11:16:02 följande:
    Älskar måndagar.  ....
    Mount me

Med den härliga bilden så kommer det nog att bli många fler som älskar måndagar. ... /Pentra
  • Pentra
    Memorex89 skrev 2015-01-23 14:15:30 följande:
    Men mysig rumpa du har :D

Tom Araya skrev 2015-01-23 14:51:26 följande:
    En så grymt sexig kombination med läcker kvinna, fina underkläder, läder och stövlar... Jag förstår faktiskt inte varför en kvinna som du inte syns oftare, både du och dina bilder är ju så jäkla läckra!

BmwM5 skrev 2015-01-23 17:38:44 följande:
    Du är så het

Oh, tack! Vad ni är gulliga! ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (Tjorven) skrev 2015-01-26 16:51:01 följande:
    Ha ha ha. Förstår inte varför herrarna i tråden fortsätter att posta bilder när ingen kommenterar på dem. Inga namn nämnda, men att lägga upp nya bilder dag efter dag och inte få någon respons verkar ju tämligen meningslöst. Fast det sista man ger upp är ju hoppet :). Kvinnor, vill ni fortsätta med att se bara mansbringor, så får ni nog ta er samman. Ge och ta, ni vet ;)

Vad är det för fel på mansbringor. Det rycker jag är bland det snyggaste som finns. Urläckert! :-P Men det kanske bara är jag som har dreglat till dem då..., eller...? Hur som. Även om jag inte hunnit kommentera alla; jag bor liksom inte på FL, har inte tid; så har jag i många fall fått bita ihop tänderna för att förhindra att min tunga hänger som en slips...typ... ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-26 18:35:41 följande:
    Jag kan säga att de bästa bilderna är när killarna har bar överkropp och byxor! Att se en snorre mitt i bild ger mig faktiskt inte alls mycket.... Det är mer eggande att få "fantisera" om hur det ser ut där nere

Word!
  • Pentra

Faktiskt skönt att jag och min sambo är öppna och ok med det mesta. Vi båda kan, utan den andres misstycke eller svartsjuka, se på och låta våra ögon och andra sinnen fröjdas över det som är vackert oavsett om det gäller ting, djur, natur eller människor etc. Det är inte logiskt för oss, tjej och kille, att ett livspartnersskapsförhållande samtidigt skulle innebära att man aldrig mer fick se på det motsatta könet med glädje. ... Snart dags att flukta vidare i tråden igen... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra
    NyblivenVuxen skrev 2015-01-25 23:53:40 följande:

Välkommen till vuxenvärlden du NyblivenVuxen. Naturligt fina och glada bilder på dig! ... /Pentra
  • Pentra
    Jon the papa skrev 2015-01-27 13:05:10 följande:
    Haha solen kom faen fram idag efter att inte ha tittat fram på en månad eller nått här på västkusten :D  Så köket bjöd på lite trevlig skugga i solens ljus :)  En naturell  Och lite svartvitt :D  Hoppas alla får en härlig tisdagensdag nu :D 

Och plötsligt blev min tisdagskväll betydligt bättre! Snyggt! ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-29 00:47:21 följande:
    Nattinatti folket :) Bed time!

Vackert och sensuellt. ... /Pentra
  • Pentra
    supreme skrev 2015-01-27 21:37:03 följande:
    kanske du kan göra min tisdagskväll betydligt bättre? ;)

Hmm... Hur då? ... /Pentra
Svar på tråden Helkroppstråden