• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Lovely)

Hmm.. Jag ska fundera på det :)

Tom Araya skrev 2012-12-22 17:21:37 följande:
    Jaså, vad tråkigt.

Går det att ändra på?

• ulfsas
    Nockanpockan skrev 2012-12-22 17:26:35 följande:
    Bara för att.. Ni får en påklädd bild tagen i badrumsspegeln.. Var tvungen att ställa mig på toalocket för att komma med dock *S*

{#emotions_dlg.flower}
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Anonym (!) skrev 2012-12-22 18:17:06 följande:
    Jag för ett och ett halvt år sedan. Snyggt redigerad, så den blev "anständig"

GillarOskyldig

Trevlig tråd.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:26:52 följande:
    Åh, tack!!
    Nej, anorektisk är jag knappast, älskar mat Glad 
    Tycker dock att det är viktigt att ta hand om både in och utsida, då mår jag som bäst.

Så det är inte helt kört för en singelmamma trots de 42 - det var ju lättande.. haha Flört

Med den kroppen kan du få vem som helst, ung som gammal. Om det bara hänger på kroppen.
  • ulfsas
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:12:22 följande:

Kul tråd!

Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till! Kyss

Vad säger man o  ett stim med fina tjejer, ett .......Förvånad
  • ulfsas
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:26:52 följande:
    Åh, tack!!
    Nej, anorektisk är jag knappast, älskar mat Glad 
    Tycker dock att det är viktigt att ta hand om både in och utsida, då mår jag som bäst.

Så det är inte helt kört för en singelmamma trots de 42 - det var ju lättande.. haha Flört
    Nej, inte kört allsSolig
  • Bonnevier
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:12:22 följande:

Kul tråd!

Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till! Kyss

Superfin kropp!
  • criss
    Anonym (!) skrev 2012-12-22 18:17:06 följande:
    Jag för ett och ett halvt år sedan. Snyggt redigerad, så den blev "anständig"

Otroligt snygg kropp och en läcker bild!!.
  • L E O N
    criss skrev 2012-12-22 19:41:31 följande:
    Otroligt snygg kropp och en läcker bild!!.
    Japp den är också helt grym! Imponerande hur mycket godingar som simmar i dessa vatten...
  • Bonnevier

Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)

Svar på tråden Helkroppstråden