• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (badsugen)
    cajsasmamma skrev 2012-12-22 20:01:05 följande:
    Bara för din skull ska jag nu lägga bild på en som är fet och glåmig och det är jag det Och nej jag är inte på smällen jag är bara tjock!

Det heter väl ändå "blek och glåmig", du må vara rund men inte glåmig utan precis tvärtom. En Zorn-kulla!
  • Anonym (!)
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-22 20:11:14 följande:
    Det heter väl ändå "blek och glåmig", du må vara rund men inte glåmig utan precis tvärtom. En Zorn-kulla!
    Precis så! Zorn kunde det där med kvinnor.
  • Anonym (Mamma, 42)

Nej, nu är det väl ändå dags för lite mer manlig fägring härinne?!!

Kom igen killar!! Var är era bilder? Tomte

• Anonym (badsugen)
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 20:16:53 följande:
    Nej, nu är det väl ändå dags för lite mer manlig fägring härinne?!!

Kom igen killar!! Var är era bilder? Tomte
    Ja! Nog för att det snart är jul men det har inte hindrat nån från att hänga här senaste dygnet....ni lyder väl när en skitsnygg singelmamma vill ha bilder?

Men Mamma 42, har du hunnit gå igenom hela tråden redan? 
  • straight arrow

Det kanske behövs en innehållsförteckning på bilderna längre bak i tråden...

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • straight arrow
    Bonnevier skrev 2012-12-22 19:43:50 följande:

Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)

Jättefin mage, B!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • A82

gillar inte mina ben allt för mycket, men jag älskar mina skor...
  • A82
    cajsasmamma skrev 2012-12-22 20:01:05 följande:
    Bara för din skull ska jag nu lägga bild på en som är fet och glåmig och det är jag det Och nej jag är inte på smällen jag är bara tjock!

{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Mamma, 42)
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-22 20:23:18 följande:
    Ja! Nog för att det snart är jul men det har inte hindrat nån från att hänga här senaste dygnet....ni lyder väl när en skitsnygg singelmamma vill ha bilder?

Men Mamma 42, har du hunnit gå igenom hela tråden redan? 

Jodå, har sett att det finns bilder sedan tidigare på män - mycket trevligt, tack! Tungan ute

Tyckte bara att det var så många fler tjejer, så att det var dags för en kille nu..
Svar på tråden Helkroppstråden