Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Helkroppstråden

Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:26:52 följande:
    Åh, tack!!
    Nej, anorektisk är jag knappast, älskar mat Glad 
    Tycker dock att det är viktigt att ta hand om både in och utsida, då mår jag som bäst.

Så det är inte helt kört för en singelmamma trots de 42 - det var ju lättande.. haha Flört

Med den kroppen kan du få vem som helst, ung som gammal. Om det bara hänger på kroppen.
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2013-02-04 16:40:42 följande:
    Jag hade haft mer sympati med dej om du inte hade varit så elak, du skriver att du är så jävla ledsen för någon har skrivit något negativt om din kropp. I andra trådar har du "skrytit" om din heta kropp och tryckt ner andra. Så tyvärr har känner jag inte för att uppmuntra dej något alls, du har tryckt ner både mej och flera andra, känner inte att det är synd om dej alls.

Jag kan bara hålla med, för det är bara patetiskt att läsa den tårdrypande smörjan som hon skrivit...
  • Anonym (Man)
    telgebo skrev 2013-02-04 17:30:07 följande:
    Var är det nu för snack som fega anonyma hävdar? Att jag skulle håna nån? Nej var skulle jag ha gjort det?

Sedan detta med brösten är ju överstökat i den tråden så snälla, VARFÖR ska andra trådar jämt dras upp i en tråd.

*Funderar på ett nickbyte på allvar så man slipper bli anklagad av alla fega anonyma*
    Jag skriver en hel del i olika trådar, men när det gäller att kommentera dina äventyr här på fl så väljer jag att vara anonym. Varför, ja det kan du fråga dig själv om!
  • Anonym (Man)
    sandylove skrev 2013-02-11 13:01:01 följande:
    Shit, vad svagt man blev i knän! Farligt utrustning där sandy Flört
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-04 16:14:22 följande:

Var det trosmåndag idag? Får väl bjuda på en med, en helt vanlig kropp med bristningar och allt vad det innebär med att föda tre ungar smile5.gifphp9R2xwo87595.jpg

Den magen är fantastiskt fin, bra jobbat efter tre ungar!
Svar på tråden Helkroppstråden