• Pentra

Helkroppstråden

Borkason skrev 2015-03-11 20:17:40 följande:
    Lite plottrig bild, men vad gör man inte för att behaga er... ;)

Och behagar det gör den. ... /Pentra
  • Pentra
    ÄngDal skrev 2015-03-06 13:29:51 följande:
    Du har en väldigt fin rumpa - och din svank är oemotståndlig. Kram.

Kan berätta att för ett tag sedan, när jag sökte på vc för ömma fötter samt ömma och stela axlar, så slog en läkare fullständigt ner på min svank. Han klagade på den och påpekade på ett negativt sätt att den inte bara var för uttalad (dvs. att den var felkonstruerad) utan att den även satt på fel ställe! Jag var innan dess glad över att jag inte var som en planka baktill, efter alla graviditeter etc, men den dagen gick jag från mottagningen och verkligen kände mig som att jag sålt smöret och tappat pengarna... ... Så; även om jag nu blir förlägen; tack så mycket, snälla du, för dina värmande komplimanger! De gungar verkligen upp och bildar en glädjande motpol! ... Kram, Pentra
  • Pentra
    Pillare skrev 2015-03-12 08:45:23 följande:
    Vadå "på fel ställe"? Alltså var den på ryggen? På armen? Din bakdel är fin, låt inte nån annan säga annorlunda.

Den satt tydligen för högt upp och var för djup enligt honom... o_O ... Din komplimang piggar verkligen upp. Tack! Kram.
    Anton Chigurh skrev 2015-03-12 08:51:54 följande:
    Jag tror mig veta vad den doktorn hette du var hos, Pentra, det finns vissa doktorer som har en vidrig människosyn, som tar chansen att mobba så fort dom ser någon dom inbillar sig är mottaglig.... Bry dig inte, UNDERBARA kvinna, du har en gudomlig svank, du ÄR en gudomlig kvinna. Tro inget annat, Pentra. låt ingen annan försöka inbilla dig något som är ren lögn.  Ha en riktigt skön dag. Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Tack för dina vackra och värmande ord. Blir överväldigad, glad och förlägen på samma gång. Kram.
    ÄngDal skrev 2015-03-12 14:21:42 följande:
    Oj, tråkigt att höra, menade doktorn att svanken var orsaken till dina problem? Jag förstår att du blev ledsen *kram* för visuellt är din svank helt grymt vacker och så väldigt kvinnlig och sexig, svanken får ju din redan spektakulärt välformade rumpa att kliva upp på tiopoängsnivån och ta emot guldmedaljen i grenen "Erotisk läckerbit". Hela du är formfulländad, allt en man eller kvinna kan drömma om och önska sig.

Ja, läkaren (företagsläkaren) försökte få min svank till att vara anledningen till mina andra ömma ställen. Men så visade sig inte vara fallet. Två veckor efter att jag fick en annan arbetssyssla så var nämligen nästan alla smärtor borta. Men vägen dit var lång och eländig. ... Tack för alla dina vackra rosor. Känns som att jag fick fler än vad jag vårda. Utseendemässigt ser jag mig själv som ganska vanlig, ja, tom tråkig ibl... Kram.
    Borkason skrev 2015-03-12 21:36:30 följande:
    Fy fan... Som vårdgivare vill jag säga att läkare som inte har vett att bemöta patienter på rätt sätt borde skjutas... med chimpansbajs! Byt läkare!

Ja, det hade ju varit en lösning. Ja, jag blev faktiskt bättre även av att inte tvingas besöka den läkaren mer. Kram. ... ... Tack ni alla stöttande underbara vackra medmänniskor! ... /Pentra
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-03-20 08:06:06 följande:
    God morgon!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Sannerligen en god morgon! Läckert! :-P Ligger nog kvar och drar mig under täcket en stund till...av någon anledning...
  • Pentra
    Anonym (Fatgirl) skrev 2015-03-21 12:59:07 följande:
    detta är jag , to fat

Du ser snarare ut att vara mjuk och kramgo... ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-09 00:20:34 följande:
    Onsdag var det väl? 

Oh, så härligt, sensuellt och mjukt. Vackra du. ... /Pentra
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-04-09 08:43:48 följande:
    God morgon!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Mmm... Du vet hur man får snålvattnet att rinna... ... /Pentra
  • Pentra

Fick ett infall att bjuda på en liten bild, så här i lunchtid, om ingen misstycker.

Älskar att pigga upp min tillvaro genom att gå i kort kjol, men det har sina risker. Andra ser om trosbanden har gått upp långt före man själv upptäcker det… :-/  Oops…typ…

Hälsningar,

Pentra

• Pentra
    straight arrow skrev 2015-04-15 08:12:33 följande:
    Ha en bra dag alla...

Mmm, nu så blev den genast mycket bättre. ;-P ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-17 08:31:35 följande:
    Fortsätter med "säkra" bilder, så en underbar fredag till er alla! 

Verkligen en helt underbar bild! Sexig, porrig och ändå vacker och sensuell. Du är grym tjejen! ... /Pentra
Svar på tråden Helkroppstråden