Pillare skrev 2015-03-12 08:45:23 följande:
Vadå "på fel ställe"? Alltså var den på ryggen? På armen? Din bakdel är fin, låt inte nån annan säga annorlunda.
Den satt tydligen för högt upp och var för djup enligt honom... o_O ... Din komplimang piggar verkligen upp. Tack!
Kram.
Anton Chigurh skrev 2015-03-12 08:51:54 följande:
Jag tror mig veta vad den doktorn hette du var hos, Pentra, det finns vissa doktorer som har en vidrig människosyn, som tar chansen att mobba så fort dom ser någon dom inbillar sig är mottaglig.... Bry dig inte, UNDERBARA kvinna, du har en gudomlig svank, du ÄR en gudomlig kvinna. Tro inget annat, Pentra. låt ingen annan försöka inbilla dig något som är ren lögn. Ha en riktigt skön dag. Kram //Anton
Tack för dina vackra och värmande ord.
Blir överväldigad, glad och förlägen på samma gång.
Kram.
ÄngDal skrev 2015-03-12 14:21:42 följande:
Oj, tråkigt att höra, menade doktorn att svanken var orsaken till dina problem? Jag förstår att du blev ledsen *kram* för visuellt är din svank helt grymt vacker och så väldigt kvinnlig och sexig, svanken får ju din redan spektakulärt välformade rumpa att kliva upp på tiopoängsnivån och ta emot guldmedaljen i grenen "Erotisk läckerbit". Hela du är formfulländad, allt en man eller kvinna kan drömma om och önska sig.
Ja, läkaren (företagsläkaren) försökte få min svank till att vara anledningen till mina andra ömma ställen. Men så visade sig inte vara fallet. Två veckor efter att jag fick en annan arbetssyssla så var nämligen nästan alla smärtor borta. Men vägen dit var lång och eländig. ... Tack för alla dina vackra rosor.
Känns som att jag fick fler än vad jag vårda. Utseendemässigt ser jag mig själv som ganska vanlig, ja, tom tråkig ibl... Kram.
Borkason skrev 2015-03-12 21:36:30 följande:
Fy fan... Som vårdgivare vill jag säga att läkare som inte har vett att bemöta patienter på rätt sätt borde skjutas... med chimpansbajs! Byt läkare!
Ja, det hade ju varit en lösning.
Ja, jag blev faktiskt bättre även av att inte tvingas besöka den läkaren mer.
Kram.
... ... Tack ni alla stöttande underbara vackra medmänniskor!
... /Pentra