• Pentra

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 22:17:12 följande:
    Men det får du ju se till att få på bild denna sommaren Pentra! Med din snygga kropp och en motorcykel i samma bild är det som uppgjort för succé! Vad kör damen för hojj om man får fråga?

Men, nja, jag har mina ärr efter tidens tand... ... Beroende på distans och evenemang så kör jag antingen VFR 750 eller Honda Deauville. Inga direkt nya hojar men jag trivs med dem. ... /Pentra
  • Pentra

Ben-dag idag? Gömde handen så att den inte skulle komma med på fel dag…

Önskar er en skön torsdag.

Hälsningar,
    Pentra

• Pentra
    Borkason skrev 2015-03-05 19:24:19 följande:
    Denna tråd är ju knäpp ibland! Jag får ju sliiita mitt hår ;)

Jag har inte fått någon diagnos fastställd än, men när jag ser en så härligt bar rygg så börjar fantasin skena och jag får ett maniskt sug efter att smeka mina bara bröst emot den... ;-P Men än kan jag föra mig i möblerade rum om jag måste, så jag biter mig i läppen... ... /Pentra
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-03-06 08:13:07 följande:
    God morgon!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Wow! :-P Ja-du, tydligen så kan en morgon bli precis hur god som helst! :-P *dregglar* ... Konstnärligt snyggt är det också. ... /Pentra
  • Pentra
    Beverly Marsh skrev 2015-03-07 17:33:00 följande:
    Alldeles dystert och tråkigt väder här idag, längtar till sommaren så man kan få lite sol! Slänger upp en äldre men solig bild och drömmer mig tillbaka

Så jättefin! Och med vackra ögon. ... /Pentra
  • Pentra
    straight arrow skrev 2015-03-09 08:03:02 följande:
    God morgon! Ny vecka, nya tag...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Den där bringan är alltid lika härlig. Svårt att se sig mätt. Mmm... :-P ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (Ungtjej) skrev 2015-03-09 13:39:34 följande:
    Ligger i soffan och myser själv.. Väldigt dött i tråden

Åh, vilken fin och njutningsfull bild. ... /Pentra
  • Pentra
    Wally skrev 2015-03-09 12:31:36 följande:
    Lite dött i tråden...

Mmm... Du vet hur man piggar upp. ... /Pentra
  • Pentra
    Borkason skrev 2015-03-07 14:54:15 följande:
    Ny bild, passar till den lediga dagen. Tillägnas Mamita! (även om jag inte städar på bilden ;) )

Oavsett vem den tillägnans så är den konstnärligt vacker. ... /Pentra
  • Pentra
    Quexet skrev 2015-03-07 12:03:02 följande:
    Hej alla! Tänkte bara säga att jag under dagen kommer att avsluta mitt konto. Tack för den här tiden alla underbara människor!  Kanske kommer jag in o tjuvkollar på er alla! 

Kommer att sakna både dig och dina vackra och härligt sensuella bilder. Önskar dig all lycka! ... Kramar, Pentra
Svar på tråden Helkroppstråden