Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

Anonym (ops) skrev 2013-09-28 08:23:41 följande:
    Oj oj vilken natt och kväll man missat. Många underbart vackra bilder. Fjäril, mmMmm . Zoo med flera fan vad ni är heta en stor kram ska ni ha .

DU kanske hade nåt bättre för dig?
  • Anonym (???)
    motherfucker68 skrev 2013-09-28 11:45:42 följande:
    Ja jag är ju den enda som visar upp mig

Tycker du?
  • Anonym (???)
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-28 12:14:44 följande:

Bambi....! Gulligt!
  • Anonym (???)
    Mandiisen skrev 2013-09-28 19:21:44 följande:
    Jag är tillbaka!... efter min nu stora ryggradsoperation för min ryggsjukdom som gjords för 2veckor.
    14kotor blev stelopererade med stänger och skruvar. jag blev rak! <3

Måste dock gå upp i vikt nu. knappt kunnat äta pga morfinet

Åh....lycka till med viktuppgången....har du svårt för att äta?
  • Anonym (???)
    Labin76 skrev 2013-09-30 10:41:29 följande:

japp tycker du verkar mysig Drömmer

trevligt om man fått nått i inboxen *L*

Ja, då är ju frågan om ZOO vill ha sex med dig då alltså?
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-09-30 13:07:44 följande:
    Är det den "lilla" trevliga som gör ett inhopp i tråden?

Japp...jag är ganska liten och nätt och känner direkt igen desperata MÄN! Inget snack om saken!
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-09-30 13:37:01 följande:
    Jättebra att du gör det och påminner dem här i tråden så det blir ordning och reda lilla du, visst är det för bedrövligt med alla desperata män här i helkroppen !! Tack lilla fina människa!!

Jag känner också igen män som provoceras av kvinnor och därmed måste förminska dem genom att kalla den LILLA DU! Endast för att de inte har nåt annat att komma med. Det sker alltid när argumenten tryter. Jag vet inte vad som kan räknas som mest oattraktivt bland män, det eller det desperata efter att man ska inboxa dem? Vad tycker du? Ska jag inboxa dig eller kalla dig lilla lilla vän?
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-09-30 14:10:40 följande:
    Jag kallar dig det för att du inte gillade det sist jag gjorde det. Jag har hur många argument som helst för ditt beteende att skriva som anonym här och klanka ner på folk bara för att tillfredsställa ditt ego! Du beter dig illa och förvänta dig inte en piedestal från mig eftersom ditt beteende gör dig liten i mina ögon så du förblir förminskad tills du kan uppträda såsom det står i trådstarten. Puss lilla du!

Beter jag mig illa? För att jag undrade om (ZOO) ville ha sex med honom, han som vill att alla tjejer ska inboxa honom. Hur känslig ÄR du? Du beter dig väl illa om du säger medvetet elaka saker mot mig? Du får kalla mig lilla du men du vet att alla kvinnor i Sverige endast tolkar det på ett sätt....! Och män.
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-09-30 15:03:17 följande:
    Kärlek börjar väl alltid med bråk?  Kanske inte men det lämnar lika många frågetecken som i hennes nick (???)

Jaja...det var ju du som började hoppa på mig IGEN! Och efter detta kommer jag alltid att vara anonym i denna tråden....Vill du gifta dig med mig?
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-09-30 15:25:10 följande:
    Aj då! Kommer du fortsätta vara anonym? Ditt nick har bara varit det sedan december? Kom igen nu! Visa dig!!

Vad ska jag visa? Vill du att din blivande fru visar sin kropp här?
Svar på tråden Helkroppstråden