Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

ooOO MM OOoo skrev 2013-08-07 08:49:00 följande:
    Suuuuck
    Stör det dig så finns en enkel lösning.. Sluta titta helt enkelt!

Hur känns det att lätta ut en nakenbild innan du somnar och sen en så fort du vaknar? Du kan ju knappast ha en aktiv kärleksrelation när du söker så mycket bekräftelse på FL?
  • Anonym (???)
    pinkdolly skrev 2013-08-07 08:58:56 följande:

Vad det verkar störa dig hela tiden och vilka bekymmer du har för allas relationer utanför FL. DET måste vara jobbigt om något. Du vet det tar två sekunder att knäppa en bild och lägga in, där emellan hinner jag med en massa relationsrelaterade aktiviteter.

Ja, dina silikontuttar ser ju likadana ut idag som igår kväll...men det kanske finns nån snubbe på FL som inte lyckats se dem än?
  • Anonym (???)
    pinkdolly skrev 2013-08-07 09:05:20 följande:

Finns det säkert, därför jag fortsätter förstår du väl

Jo, jag har förstått det...och det verkar göra dig lycklig så det är väl ok. Och männen verkar ju överlyckliga över att se lite hud, och har man ingen tjej så kanske det är det enda man får se...eftersom de redan tröttnat på porren.
  • Anonym (???)
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 09:53:06 följande:

Nej jag menade att DU kan vara ärlig, det dör ingen av. En riktig man föredrar ändå naturliga bröst.

Trots att det är så mycket silikon i denna tråden?
  • Anonym (???)
    pinkdolly skrev 2013-09-08 09:56:37 följande:
    Visst gör dom, precis som riktiga män alltid klär sig i rutig skjorta och hugger sin ved själv. Och riktiga kvinnor bara står vid spisen och föder barn.

Jag antar att du var ironisk och då håller jag med dig!!!
  • Anonym (???)
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 10:04:03 följande:

Mycket och mycket. Räknar du i mängd bilder eller i antal personer?

Det är väl ungefär samma sak?? De som har silikon syns ju väldigt ofta.
  • Anonym (???)

Ärligt killar...kan ni säga nåt ni INTE gillar på tjejer. I denna tråden är ni ju överlyckliga för allt? För mig känns det väldigt desperat.

• Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-08 22:59:39 följande:
    Hmm, så du tycker det är roligare att hitta nåt att klanka ner på, gärna nåt som får kvinnan att känna sig lite mindre värd kanske, eller i alle fall nåt negativt så hon inte blir glad för det som skrivs i inlägget riktat till henne, hemske tanke. Jaja, schysst och sund inställning du verkar ha. Sannerligen.....

Känna sig mindre värd för en kommentar? Då har man ju problem.
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-09 11:33:36 följande:
    Gör dig ni inte mer korkad än vad du är, du vet så jävla väl vad jag menar här !!!

JA, det gör jag. Men om alla säger att alla är snygga så blir det ju också utan mening. Jag skulle inte ta åt mig åt en sådan kommentar...gör du det?
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-09 11:51:44 följande:
    Vad tror du !!!

Ja, jag tror att du tar åt dig.
Svar på tråden Helkroppstråden