Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

Morriiss skrev 2013-09-23 08:53:25 följande:
    Är det en ursäkt för att få bete sig som ett svin o är det mer oki att ta ut det på andra??
    Tänk om dom personerna denna person tar ut det på oxå mår dåligt då?

Men det är FL - medlemmar  i ett nötskal... att sitta o gömma sig bakom anonymitet o en datorskärm o spy ut sin galla över andra oskyldiga medlemmar.

Jag står för vad jag tycker.... ta den snabba vägen utan att passera gå!

Tur att du inte jobbar inom vården. Det blir väl inte mer rätt att vara elak mot en person bara för att den är elak? Det bästa är väl att IGNORERA i så fall? Ps...du är ju lika anonym du.
  • Anonym (???)
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 09:02:20 följande:

Så inom vården IGNORERAR man dom som mår dåligt?

Ja...det var ju preeeeeeeeeecis det jag menade.... Nej, men man säger ju knappast åt folk att ta livet av sig för att de är elaka.
  • Anonym (???)
    Morriiss skrev 2013-09-23 09:03:04 följande:
    Tur att du inte vet vad du pratar om... by the way så är jag USKA!

Då tycker jag att du ska leva som du lär.... IGNORERA mina inlägg!

Så du tycker att jag är elak mot dig också? Så hur gör du i jobbet om nån säger att du är ful? Be dem ta livet av sig? 
  • Anonym (???)
    Morriiss skrev 2013-09-23 09:09:09 följande:
    Var skrev jag att personen skulle ta sitt liv??

Lämna dina egna tolkningar utanför så ska du se att även du mår bättre... kan vi ju hoppas iaf!

Så JAG mår dåligt nu också?

Så vad menar du med endstationen då?   
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-09-23 09:23:34 följande:

Lilla du, släpp det nu! Släpp och slappna av! Jag vet att du älskar att provocera och hugga mot allt och alla hela tiden. Jag har ingen aning varför du håller på som du gör. Tror du att alla vill vara elaka eller har alla varit elaka mot dig? Det måste vara jobbigt att vara "trådpolis". Om du har lite logik i skallen och går tillbaka och tittar på Anonym(inte mig) snacket så ser du och förstår du att de som du hackar på inte har startat något och heller inte vill vara en del av en fortsatt debatt om det, och ingen skulle vilja någon så illa att livet står på spel i helkroppstråden.

Jag tror ändå att du har lite brain, så bara släpp! Släpp tråden och gå vidare.... lilla lilla du!    

Ja, ni får själva stå för vad gör och kallar andra människor i kris men du....kalla mig inte lilla lilla du...det är bara för att du vill förminska mig.
  • Anonym (???)
    Morriiss skrev 2013-09-23 09:30:23 följande:
    att ta sig i mål el komma till slutstation betyder oxå att man avslutar något... tex ett dåligt mående... det finns professionell hjälp el medicin som hjälp på traven för att nå ända fram... Många mår riktigt bra av det! Du kanske oxå skulle testa!

Ja, det var bra att du ändrade din historia. Hoppas att anonym nu läser det. Att du inte vill att han ska ta sitt liv. Och jag mår INTE dåligt. Förutom att jag har ont i bihålorna.
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-09-23 09:34:03 följande:
    Är det bättre att du förblir 3 frågetecken? Isåfall korrigerar jag mig tjejen och döper om dig till "den frågvisa"..  Eller säg hur jag ska tilltala dig och behandla dig så lovar jag att göra det, och då lovar väl du att behandla andra med respekt?

Vad har jag sagt som inte är respektfullt. Jag såg en anonym som uppenbart har varit med om mycket hemskt och vill skriva en bok och sen ta livet av sig och så skriver en annan människa att han ska strunta i att skriva boken och ta sig till ändstationen direkt så tolkade jag det var DÖDEN för jag förknippar att man säger att livets ändstation är döden. Ja...hellre frågvis än kalla mig lilla lilla du.
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-09-23 09:48:06 följande:
    Om man klickar på "visa endast" på dig så kan man skriva en hel bok om ditt sätt att "tolka" och "förknippa" saker som du läser, och även uppfatta dig som en icke respektfull person. Personen du tilltalade om detta har ju förklarat att hon inte menade så. Och handen på hjärtat "frågvis" så vet du att ingen vill något sådant här i helkroppstråden. Kan du inte försöka att släppa det nu? Tror (och jag tror bara) att det skulle vara bra för dig att släppa lite... 

Nej, det kanske inte är så att någon vill något sådant i tråden men då är det nog bra att skriva det också till väldigt sköra personer. Tyckte bara det lät så hemskt. Men jag släpper det NU!
  • Anonym (???)
    Anonym (ops) skrev 2013-09-23 11:10:14 följande:
    Anonym ??? Jag har en liten fråga . Det är inte illa menat och ingen illvilja fins . Jag har jobbat med människor med psykiska problem i snart 17år. Min fråga lyder har du sökt hjälp .om inte gör det . Det är alltid bra att få träffa någon så att man får prata av sig . Det är alldrig bra att exponera vanliga människor med sin ångest och frustration det brukar bara leda till svårigheter. Det fins ju proffs att prata med .

Jaha...vad har jag då för problem som jag ska söka hjälp för? Kan du förklara det för mig? LÄS det jag skrivit och ge mig en diagnos om du nu vill hjälpa mig. Har jag ångest? DÅ vet du inte vad ångest är. Hoppas att du inte ignorerar mig nu.
  • Anonym (???)
    Anonym (ops) skrev 2013-09-23 11:45:57 följande:
    Gudars . Det var en fråga. Varför är du så aggressiv i ditt skrivande .Jo jag har läst alla dina inlägg. Och ja du kanske har problem . Men jag ser inte vad som blir bättre av att du hänger på den här tråden . ?

Du kunde alltså INTE svara på vad jag ska söka hjälp för? Vad jag har för problem?
Svar på tråden Helkroppstråden