Haskel skrev 2012-12-22 12:31:04 följande:
Ja, det har faktiskt funnits ett visst intresse från kvinnor. Det var bl.a. en tjej/kvinna som var intresserad av att köpa, men dessvärre höll de redan på att bygga en egen kåk. Dock tyckte hon att den kunde passa som sommarstuga.
Det vore iof synd att en så fin och riktig kåk, bara skulle vara sommarstuga. Men skulle nog nappa på att jobba här. Det tråkiga är ju bara att om det nu skulle komma massa brudar hit till gården, så vill ju även jag vara här
Som du vet,
Haskel, använder jag min
hölada när jag håller mina fredagsmöten, där får plats en
anselig mängd damer samtidigt, jag har dock planer på att införskaffa mig ett lite intimare place när jag jag endast skall gymnastisera med 1-3 damer åt gången, och jag tycker mig anse att din kåk skulle vara förträfflig i detta fall. Jag har tom för avsikt att lägga en del pengar på en helrenovering av kåken. Det tror jag faller dig i smaken,
Haskel, att stället tas väl om hand.
Så någon sommarstuga är det inte frågan om, det blir ett förlystelse-arrangemang av sällan skådat slag. För kvinnor.
För mina kvinnor. Nåväl, min gode herre,
2 mille, enligt föregående förslag, så lovar å svär jag att helrenovera skiten. Jag skall redan denna dag, i nådens år 2012, åka till Byggmax och inhandla
en rulle åldersbeständig plast, kostar faktiskt 329 kronor, och dessutom investera i en trycktsluftdriven klammerpistol och därefter täcka för fönstren med nämnda plast. Här kommer klammerpistolen väl till hands. Lite spillvirke tror jag dom bjuder på. Till att staga upp kåken med. Sen håller den i ytterligare 35 år. Minst.
Ta detta i beaktande när du väljer din köpare
. Vita kalsonger går fetbort. Det är dom på bilden du postade som gäller. Jag kommer spika upp dom på ytterdörren, har förstått att dom här gör att damerna känner viss dragnig åt deras håll. Om du förstår.
Ha nu en för jävla bra dag,
Haskel, jag skall åka å träna strax, men jag hör av mig senare under dagen.