Mr Espresso skrev 2012-12-24 23:35:53 följande:
Jadu Antonio....Kalsonghistorien med vitt/y-front mm har jag inte med i mina bud, så det löser säkert du och Haskel på bästa sätt!
Hur i helvete kan han haussa upp en affär och sen ta julledigt när det finns intressenter som oss? Jag ska ta ett ordentligt snack med han sen och se hur jag gör.
Annars lät ju ditt alternativ bättre och jag tror att flickorna gillar det med än min och LOL:s daddys planer.
Ska vi ge han ett gemensamt bud INKLUSIVE gräsklipparen och snöskyffeln? Ett gott förslag,
Mr Presso, speciellt som jag ser dig som en
makalöst trevlig, snäll och gemytlig människa, ett gott exempel på hur en man man är när han är som bäst, men jag har för avsikt att stå som egenmäktig ägare till fastigheten, och med tanke på pengarna jag kommer kosta på helrenoveringen jag nämnde tidigare så tror jag det är bäst för alla parter om jag löser in huset själv.
Jag kan dock tänka mig att hyra ut min trivsel-inrättning efter genomförd renovering, räkna med en förhållandevis hög hyra,
Mr Presso, med tanke på att jag kommer ha stora utgifter för nämnda renovering, men det kommer vara värt det. En hög hyra tyder på hög kvalité.
Hyran kommer sättas per timme, som sig bör vid denna typen av facititeter.