Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

thessa skrev 2012-12-21 21:27:08 följande:
    här kommer en bild till då

alla har ju lagt ut sommarbilder så. :)

Snygg, thessa, riktig snygg, du har dom perfekta proportioner, helt ärligt. Min typ av kropp. Vackert. Mycket...Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2012-12-21 23:33:46 följande:
    Jag har visst underskattat dig Anton, du var faan i mig en hård förhandlare. Jag hade ju planerat ett motbud på 2.3 millar, men vad ska jag säga nu. Jag är alltså jävligt sugen på att godta ditt bud, problemet är egentligen bara kalsongerna. Jag har ju förstått hur populär och sexig jag är i dem tack vare den här tråden. 

Du kan inte tänka dig ett par stumpor istället?
    Låt mig fundera på saken, Haskel, låt mig fundera...

Och ja, jag kallas inte Flinta-Förhandlaren för inte !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Emma) skrev 2012-12-21 23:24:48 följande:
    Tack självKyss!

Ja och så din lekamen, var tvungen att gå tillbaka för att hitta din bild. Till att börja med, den är värd betydligt fler än en bild, come on!
    http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpstq0eg.jpg

Grymt deffat, snygg och lagom hårig!!

Full poäng!
    Tack så mycket, Emma, nu blev jag glad igen, riktigt glad. Vilket jag iofs var innan. men nu blev jag ännu gladare, tack vare dig

Så denna är du värd :

• Anton Chigurh
    Grätchen skrev 2012-12-22 00:42:16 följande:
    Hoppsan hejsan, jag håller på att tvätta men kan inte hitta min tvättbräda, får jag låna din?
    Självklart, Grätchen, du kan få låna hela mig. Jag gillar dig på riktigt....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-22 00:01:02 följande:
    Tack Emma, den hade jag missat. Nu blev det dregel på tangentbordet, sjukt sexig kropp, Anton!
    Sen började jag dregla över Petsod också, nu e det dags att logga ut tror jag.... god natt!

Tack, BS, det känns fan så gott med positiva kommentarer. Jag blir alldeles varm inombords. 

Tack igen, å såklart en liten :

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 00:45:05 följande:
    Självklart, Grätchen, du kan få låna hela mig. Jag gillar dig på riktigt....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Signorina skrev 2012-12-22 00:51:19 följande:
    Anton är fin, utsidan såväl som insidan!
    Precis som en viss Signorina, en av dom allra snällaste, finaste kvinnorna jag mött här på FL. Alla kategorier.

Tänk om alla vore som dig, Signorina, så bra världen skulle vara att leva i.
    Tack, för att du finns .

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-12-21 23:59:44 följande:
    Häftiga muskler,  Anton och Philipsson! Tomte
    Tack, Birger. Å skål.....cheers.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 00:09:37 följande:
    Anton, du är fin både på insidan och utsidan!
    Det är jag inte ensam om, Plus. Jag gillar dig. Både på insidan och utsidan. 

Plus !!!  Du är värd mycket, men jag kan bara ge dig så lite, men du vet...

• Anton Chigurh

Och nu, mina goda vänner, måste jag draga mig åt bingen till. Tack för en underbar kväll. 

Sov så vackert allihop, vi hörs i morgon.

Och som vanligt : Puss till damerna....WetKiss.gif  

Svar på tråden Helkroppstråden