Stargazers skrev 2013-05-17 12:48:23 följande:
Jag har provat de flera gånger tidigare också just innan mensen dykt upp men då har de aldrig gett utslag, så vet inte riktigt vad jag ska tro. Men visst kan det säkert vara så också!
Så har det varit för mig också. Vet inte varför det blir så ibland men inte alltid.
Vad det gäller kosttillskott så har jag ätit extra folsyra ända sedan vi började försöka, just för att det rekommenderas för att minska risken för att bebisen ska få ryggmärgsbråck eller andra neurologiska skador. Till en början tog jag det i form av multivitaminer anpassade för kvinnor (från olika märken) men numera har jag tagit det plus tabletter med folsyra kombinerat en annan b-vitamin i en tablett. Detta då jag för tillfället testar om mina symptom som jag får när min ämnesomsättning är ur balans beror på låg b-vitaminhalt i kroppen. Många av mina symptom tyder på det och min läkare vill inte lyssna på mig. Och så tar jag tillskott av D-vitamin.
Tidigare har jag testat Rosenrot, Bidrottninggele och grapefrukt. Inget av dom gav mig någon som helst effekt på något vis.