Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Helvete....
Det finns så otroligt mycket de kan hjälpa en med idag, både med medecin och ingrepp.
Blodproverna ger ju en fingervisning om var ni ligger ngnstans, men det kommer gå bra! Stor kram
Idag är jag på kur 2, dag 8 av Provera. Jag ska äta 14 dagar och har idag fått blod på papperet !? Var*n?! Mellanblödning? Spotting? Vad gör jag? Vad är fel? Alltså, som sagt...jag har ju bara haft mens 1gång i livet , och det var Proverakur 1 för 2 veckor sen!
Så sjukt jäkla nervös, imorgon 11.00 är det dags för spolningen.
Sjuktsjukt nervös, jag vill nästan inte fast jag vill ju såklart göra det sista i vår utredning.
Ska även imorgon få svar på kromosomanalysen, nytt AMH-värde och MR-röntgen.
Så händelsens dag är nära! ;)
Maramina: Oh vad kul och vad nervöst!!! Ja, jag känner igen mig i nervositeten både om sprutstart och tänk om det inte blir några ägg! Håller tummarna för dig/er! Kram
Äntligen!
Idag ska vi upp på fertilitetskliniken och få IVF-introduktionen.
Går allt som det ska (att mensen kommer i veckan) är det sprutstart denna veckor och vår IVF-resa får börja efter 6 månaders väntan/utredning!
Kram på er alla!
Tack alla !
idag så rasade allt, vi måste avbryta IVF försök no.1.
Jag är så ledsen så ledsen så ledsen...
Provet som skickades till Falun visdae lite för lågt östradiol, ingen fara sa de men efter dagens blodprov så hade östradiolet sjunkit så pass så det var ingen idé menade de.
Avbryta. Inga mer sprutor, utan ta provera direkt (för att blöda ut allt) och avboka allt.... skulle höras nästa vecka för ett nytt möte om hur vi skulle gå vidare.
Jag vill bara... sjunka ned och gråta...