• ennairam80

Kronan Duo S

Någon som har fått hem en sån än?

Vi har beställt en och jag är lite nyfiken på att höra vad folk tycker om den!

• Svar på tråden Kronan Duo S
  • sweetlikesugar

Jag måste fråga. hur hög är den till liggdelens botten? Ja är ganska lång. har inga barn å inga påvmg men funderar på den i framtiden :)

• K L A R A

Jag är också riktigt sugen på en duo s! Hade föregående modell till min första son, det enda jag saknade i slutet av användandes var svängbara hjul. Ni som har sett den i verkligheten, där finns väl handtag på liggdelen så att man kan bära den? Syns ingenting på bilderna jag kollat.

• sweetlikesugar

Tro de är insytt på insidan av liggdelen :) om ja inte blandar ihop med nån annan :)

• Helhjärtat

Jo, det finns handtag insydda som man fäller ut och kan lyfta i. Jag provlyfte i butiken och det känns stadigt att bära i. Superfin i verkligheten är vagnen.. Vecka 20 nu, undrar när man bör beställa. Någon som vet hur lång leveranstid det är på vagnen? Har fått för mig att det inte alls är lång tid.

Följ dina drömmar
  • Ikkali
    sweetlikesugar skrev 2013-01-10 19:54:37 följande:
    Jag måste fråga. hur hög är den till liggdelens botten? Ja är ganska lång. har inga barn å inga påvmg men funderar på den i framtiden :)
    Tänker du från marken upp till liggdelens botten då?
    K L A R A skrev 2013-01-12 09:43:20 följande:
    Jag är också riktigt sugen på en duo s! Hade föregående modell till min första son, det enda jag saknade i slutet av användandes var svängbara hjul. Ni som har sett den i verkligheten, där finns väl handtag på liggdelen så att man kan bära den? Syns ingenting på bilderna jag kollat.
    Jajjamennsan! Det är insytt och man "plockar fram" dessa ur ett par fack i liggdelen Glad
    Helhjärtat skrev 2013-01-12 17:26:41 följande:
    Jo, det finns handtag insydda som man fäller ut och kan lyfta i. Jag provlyfte i butiken och det känns stadigt att bära i. Superfin i verkligheten är vagnen.. Vecka 20 nu, undrar när man bör beställa. Någon som vet hur lång leveranstid det är på vagnen? Har fått för mig att det inte alls är lång tid.
    Jag fick min på två veckor Glad Tror att dom har det som standard förutsatt att det inte är slut på den färgen eller om man köper tillbehör som ev. dröjer lite.

• sweetlikesugar

Ja precis :) även till övre kanten :)

• Ikkali
    sweetlikesugar skrev 2013-01-12 18:03:39 följande:
    Ja precis :) även till övre kanten :)
    Jag kan mäta när jag har möjlighet Glad Återkommer!
  • sweetlikesugar
    Ikkali skrev 2013-01-12 19:26:21 följande:
    Jag kan mäta när jag har möjlighet Återkommer!

Tack va snällt!
  • Ikkali
    sweetlikesugar skrev 2013-01-12 19:56:12 följande:

Tack va snällt!
    Nu har jag tagit lite mått, är på en ungefär 54 cm från marken till underdelen av liggdelen och ca 78 cm till dess överkant. Blev lite snabba mått så kanske en diff på någon cm Glad
  • sweetlikesugar
    Ikkali skrev 2013-01-13 11:36:03 följande:
    Nu har jag tagit lite mått, är på en ungefär 54 cm från marken till underdelen av liggdelen och ca 78 cm till dess överkant. Blev lite snabba mått så kanske en diff på någon cm

Tack va snällt! :)
Svar på tråden Kronan Duo S