• ennairam80

Kronan Duo S

Någon som har fått hem en sån än?

Vi har beställt en och jag är lite nyfiken på att höra vad folk tycker om den!

• Svar på tråden Kronan Duo S
  • Mother of 4

Den kom först 19 nov så inte så många ännu.

Jag har 15 vagnar hemma, detta är den bästa av dom. That says it all

Den är precis så bra som den ser ut.

Kolla barnvagnsbloggen så har en Elin recenserar den. Googla så hittar du.

• Linniscarlsson

Hej!
    har också tittat efter denna vagn och är mycket intresserad av att höra vad ni tycker om den! Skall inte köpa en riktigt ännu men berätta gärna! 

• Leni82

Jag funderar på denna till våren, men då jag inte använder liggdel längre känns den onödigt dyr.

• Helhjärtat

Äntligen en duo s tråd. Som jag har googlat denna vagn. Har nästan bestämt mig för att köpa den till den kommande junibebisen men vill höra andras åsikter först. Någon som har duo s som vill lägga in bild? :)

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

I barnvagnsbloggen står det lite om hur den är att köra i snö, det är min största oro. Men efter att ha läst recensionen skulle jag kunna köpa vagnen osedd. Verkar vara en kanonvagn!

Följ dina drömmar
  • Leni82

Jag tror också den är kanon. Jag gillar hjulen. Här i kring där jag bor går det inte att klämma på den live så för mig blir det nog att köpa den osedd. Får sälja syskonvagnen först. Vore skoj om ngn som har den hittar hit

• Helhjärtat

Ja, jag skulle vilja se mer bilder på den också. Jag är riktigt sugen på den turkosa, vet inte om jag får pojke eller flicka men tycker nog att den skulle passa till både och.

Följ dina drömmar
Svar på tråden Kronan Duo S