Bubbas skrev 2013-05-31 06:58:47 följande:
Håller verkligen tummarna för dig Jensan! Annars finns vi här. Sista testet var ju klart starkare iaf! Ringde dom upp dig igår?
Tack söta du! Hur går det för dig? Hur långt beräknas du ha gått nu?
Ja de ringde tillbaka när min svägerska var här så då vart jag lite avslöjad
![Tungan ute Tungan ute](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
.
Sköterskan pratade på om att de inte kunde göra nått vid mf, men det begriper ju jag med sa jag. Jag vill ju veta om varför, om det går att ta reda på. Om det händer flera gånger kanske det finns en anledning?
Ja, men de var så fullbokade så det gick inte att få in mig och sen i nästa andetag frågade hon om jag kunde komma på tisdag kl. 17,40. Men alltså, var de inte fullbokade nyss??
Om det är akut då åker jag ju till KK i Lund, inte sitter jag i telefonkö till en läkarmottagning och hoppas på att få komma på minuten...
Jaja, men det bästa är att jag slutat blöda! Men jag är fortfarande skiträdd att det ska börja igen, ja ni vet ju själva.
De lär väl inte kunna se mer än en hinnsäck nästa vecka, men det är alltid något om man ser att den sitter rätt och det inte är blödningar runt omkring.
Vågar knappt hoppas på att det var en genombrottsblöning, men om man läser om det så stämmer det in väldigt bra. Har bara aldrig haft det förr.
Eller så hade jag det förra gången med, och det kanske inte alls hade med MA:t att göra i sig?? Så kan det ju också vara.
Testet jag tog i morse är lika starkt som kontrollstrecket
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
så det har ökat på bra!
Vad härligt Diche, låter som en skön helg med lite bebisgos och allt! Har ni "outat" att ni själva ska ha barn?
En fråga, eftersom det är en ny nojja nu som kommer som ett brev på posten: När fick ni symtom som ont i brösten och illamående???
Jag känner inte av mycket kan jag säga och det blir ju också ett orosmoment som man kan vara utan.