-
Underbart!! Det var de bästa nyheterna på länge!! :)Bianca1 skrev 2013-04-30 16:07:12 följande:Åhhh det gick så bra!!! Jätte fina hjärtslag och allt såg bra ut! Är så lycklig nu! Tack ni som tänkt på mig! :D
-
Bubbas: jag var till en fertilitetsläkare innan vi fick vår son. Enligt honom finns inget som heter att två människor inte går ihop, då är det nått annat som inte stämmer. Håller tummarna för att det ska reda ut sig!
-
Ja jag ser utan problem :D Ring doktorn! Å grattis, hoppas det håller i sig nu!
-
Bubbas skrev 2013-05-05 19:45:41 följande:Tack alla! Testade imorse med och fick ännu starkare streck, så än så länge verkar det gå åt rätt håll. Vågar dock inte ha sex, får lösa det på annat sätt :) Kram på er!
Underbart! :D -
Bra Bubbas, håll fast vid den känslan så ska du se att det går bra! Och ett vul är väl egentligen ett måste om BM ska kunna följa din graviditet och boka in övrig ultraljud!?
Här är mensen över sen ett tag tillbaka och enligt kalendern ska det vara äl till helgen någon gång. Har beställt stickor denna gången som jag började testa med idag. Det var negativt men jag tycker jag börjar få känningar i äggstockarna, speciellt höger så jag hoppas på att det blir av denna månaden. -
Ja, ring Bubbas, ibland måste man ligga på för att få hjälp tyvärr. Men förstår att det är svårt om du jobbar på salong!
Naw, vad gulligt med en liten mage!! Men hur du kan hålla det hemligt hela -
Sorry, min lilla Willes fingrar kom och tryckte på tangentbordet....
Jag skulle skriva att jag är impad över hur du kan hålla det hemligt ända fram till nu. Det hade inte jag kunnat. Å andra sidan syns det också så himla tidigt på mig när jag är gravid.
Tack för tumhållningarna, har positiv magkänsladenna månaden faktiskt, men försöker hålla lugn!
-
SoMa72 skrev 2013-05-07 12:22:43 följande:
Håller tummarna för att du får äl snart!
Själv har jag inte känt ett dugg, kanske inte får nån äl den här månaden, är ju ändå 17 dagar sen cytotecen idag... Och har jag redan haft äl, så blir det knappast plus den här månaden då vi knappt har sexat loss alls, en enda gång hittills. Är väl bra för kroppen att vila en månad, men nästa, då j-klar!
Hm, jag är tveksam till att jag hade äl precis efter MA:t , men det där är så olika. Stickorna visade på utslag ungefär 28 dagar efter MA:t konstaterades och sen tog det vanliga 14 dagar tills mensen kom. Jag blödde ju i två veckor så totalt var det 6 veckor från missfallet till nästa mens.
Men nu månaden efter hade jag troligen ingen äl, jag kände iofs av en hel del men är osäker på om det släppte nått. Jag hade inga stickor att gå efter då och kände väl inte att jag ville satsa så mycket heller för BF hade legat runt julafton....:/
Men denna månaden har jag laddat upp med stickor och jag tycker det var lite starkare idag än igår så kanske det är på G med en stegring inom några dagar. Beräknad äl är iaf på fredag men det räknar jag utifrån den cykeln jag hade innan jag blev gravid innan jul och det var typ enda cykeln jag hade efter senaste förlossningen. Så egentligen famlar jag lite i blindo här, men bättre att räkna med en tidigare äl en senare, så att man inte missar den!
Öööhhh, fantastiskt om ni pallade läsa det där. Känns som om jag "pladdrade" en massa -
Å Bubbas, vad gullig du är! Jag köpte bara 7 st denna gången. Vill du inte ha nått för dem? Var har du köpt dem?
-
Å vad söt du är!Bubbas skrev 2013-05-07 15:11:29 följande:Nä du kan få dom om du vill ha dom, dom är från testlagret :)
Det är dem jag själv brukar köpa.
Ska jag inboxa dig min adress?