• Marie89

Försöka igen efter MA :/

Det jag tog nu, efter 10 min efter 5 var det så svagt så hade inte synts här, men nu ser ni va?

• Marie89

Jensan: Tycker du att jag kan känna mig säker på det?

Förstår att du måste har det fruktansvärt! Hoppas semstern kan få dig att tänka lite på annat  

• Marie89

Då kan säga till min man att jag är gravid, när han kommer hem från jobbet

• Marie89

inte starkare idag, men stiger kanske inte så snabbt. Få bli att testa varje dag tills de stiger :)

• Marie89

Härligt Malin! Är vi ungefär lika långt då :) Om nu mina inte är spök, är fortfarande lite orolig för det..

• Marie89

Om jag går efter ägglossningen har jag BIM på torsdag, testerna jag tog i helgen hade ingen antydan till plus, och nu har jag tagit 4 tester (2 idag (med samma urin) och 2 igår) och alla har streck, så borde vara plus.

Februaribarn då   

• Marie89

Snöig: menskopp är precis som det låter, en kopp som man tömmer och sätter in igen. Använder jag också, helt kanon! Miljövänligt och billigt, och så glömmer man inte att ta med sig skydd.

• Marie89

Ja de bästa är ju att slippa när man är hos någon och inte vet var man ska göra av bindan. Bara se till att de inte bli en röd rand i toan. Då kan ju folk undra hur man mår :p

• Marie89

Mår illa och har molande värk idag, kan man få symtom så tidigt? Isåfall är de nog mer liv i denna. Annars är de väl vanlig magkatarr eller nåt.

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/