• killerqueen

Försöka igen efter MA :/

Testade nu, negativt :/ Så får väl vänta lite till och se!

• killerqueen

Hej igen! 
    Ja, jag har fortfarande inte fått mens (den borde ha kommit idag?). Istället har jag fått ytterligare ett symtom, om man nu kan kalla det så. I somras när jag blev gravid fick jag ett fruktansvärt tryck över bröstet (krampaktigt) nån dag innan jag testade positivt. Åkte in akut, men det var ingenting. Dagen där på (eller två dar) testade jag positivt.
    Precis samma nu. Så JÄVLA ont så jag dör snart. Trycker på rätt igenom bröstbenet typ. Sist sa dem halsbränna?
    Så jag väntar tills onsdag och testar, på morgonen :) Den som lever får se! 

• killerqueen

Jag fattar inte! Ingen mens. Negativt nu på morgonen. Vad fan är problemet?!!!! ÅHHHHH! Jag är 99,9 säker på att BIM ska ha varit senast igår. Blir knäpp snart. Eller så besviken på något sätt. Min kropp ger mig symtom, mensen kommer inte och ändå neg. Isolde, grattis till grav! Vad gäller alternativa metoder med mera; Min sambo är nykterist. Jag dricker så gott som aldrig. Slutade röka samma dag jag fick pos. test. Gick hos läkare ofta å kollade HCG pga min endometrios mm. Gick på akupunktur flera ggr. Åt alla viktiga vitaminer. Gjorde allt enligt alla konstens regler, och ändå dog vårat lilla monster. Jag tror allt handlar om tur.. Jag vet en tjej som fick veta att hon var grav i v 28, hon drack, festade å allt tills dess. Hennes dotter är välskapt som få. Jag tror det är tur. Eller ödet på något sätt. Ibland tror jag att någon slags makt inte vill ge mig barn.

• killerqueen

Ja, jag tycker att ska det ändå vara negativt kan jag väl lika gärna få mens så att nästa ÄL kommer nån gång och man kan köra igen. Trodde det skulle ha kommit under dagen, men näpp - ingenting. Syns ingenting när jag har varit på toa eller nånting. Skumt! Kommer den inte imorgon ringer jag MVC och så får de kolla.
    Det fiiiiiiinns ju (dock sällsynta) fall där man är grav. utan pos test.

Jennie89, 5+3 är ju iallafall en biiiit på vägen! :D 

• killerqueen

Halloj! 
    Fortfarande ingen mens :p Börjar bli liiite tröttsamt! Pratade med min storasyster förut, och hon sa att det kan mkt väl vara en grav, men att hcg-nivån fortfarande är väääldigt låg. Hur som helst! Nu orkar jag inte bry mig i dagsläget, jag testar på julafton :D Om jag orkar hålla mig ;D Vilket jag garanterat inte gör! 

• killerqueen

Ska jag vara ärlig har jag inte koll på dessa olika "faser" hit och dit haha Skäms
    Hur som helst, så är här fortfarande ingenting och det driver mig snart till vansinne! Om det inte är något och min kropp "lurar mig" och ger mig symtom och allt :/

Bubbas, lycka till med ÄL! :D Ligg i, så att säga ;)

Vad ska ni alla göra nu över jul och nyår? :) Firar ni eller hur brukar ni göra? :) 

• killerqueen
    Tasgu skrev 2012-12-20 12:52:51 följande:
    Hej! Hoppar in här om det är ok. Jag har haft 3 eller 4 tidiga missfall i år, verkar bli gravid bara karln tittar på mig just nu men sen vill de inte stanna kvar. Jag har gått ner i vikt och levt sunt hela hösten så nu ska vi försöka igen. Har BIM på tisdag så är väl snart dags att testa. Vi försökte förra månaden också men på något sätt lyckades jag inte bli gravid då men vi får se denna gång. Mer orolig över att det inte ska stanna kvar än att jag inte ska lyckas bli gravid igen.
    Välkommen! :)
  • killerqueen

Har inte testat bidrottninggelé! Inte testat någonting egentligen för att "öka chanserna" mer än att ha sex ;p

Börjar tro att jag är skengravid som fan eller något ...
    Men jag hade en "nidblödning", jag är trött som få, liiite illamående, lite molande värk  - ändå ingenting?
    Om det nu inte är något, kan jag inte bara få min mens då? Det här driver mig till vansinne snart :( 

• killerqueen

Och däääääär kom mensen!

• killerqueen
    Bubbas skrev 2012-12-20 22:43:40 följande:

Braa! Äntligen får man väl säga! Men samtidigt jättetråkigt :(
    Ja, tråkigt är det ju men o andra sidan när testerna hela tiden var negativa så kan det lika gärna dra igång så man kan få se fram emot nästa ÄL! :) Så, nu ska vi se hur många dagar jag har blödningar men ÄL lär hamna på nyårsafton eller där i kring :)
  • killerqueen

Detsamma! :) God jul och Gott nytt år!
    Ja, nu satsar vi på 2013-bäbisar! 

• killerqueen

Jennie89 - jag har också tänkt på dt med vitaminer :) Sist gång var jag noga med folsyra med mera, men slutade efter mitt MA.

Funderar på om jag inte skall ta och börja redan nu igen. Har två olika sorters gravidtillskott, samt en stoooor burk öljäst. Kanske skulle gå loss helt haha :) Om inte annat är B-vitaminerna bra för huden och håret! :D

Samtidigt liiite nyfiken på bidrottninggelé!

Ikväll ska jag göra massa julgodis, och bara frossa halvt ihjäl mig på julafton! :) 

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/