• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Hej på er! Här är allt under kontroll, men brösten is killing me! Såå onda! Vaknar till och med på nätterna när jag vänder på mig för dom gör så förbaskat ont! Men försöker också tänka att allt nog är bra så länge man har nått symptom kvar. Är nästan aldrig illamående längre. Marie, hur långt har du gått nu?

• Bubbas

När började ni få mage? Är på 13+5 idag och börjar tro att jag är skengravid!

• Bubbas

Marie, är 3 veckor kvar till UL. Inatt drömde jag om bebis. Ammade och myste, sjuk känsla!

• Bubbas

Min kom på dag 31 efter MA't och höll på bara fyra dagar och blödde mindre än vanligt.

• Bubbas

Hörrni ni som gått längre än mig, när började ni känna bebisen? Vi är i v 15 nu (14+0). Längsta vi kommit nånsin, yeey!

• Bubbas

Men Diche då är du ju i mina trakter! Kör försiktigt! Jag tror jag börjar ana en hård bula ovanför blygdbenet nu, hoppas det, börjar bli otålig nu! UL börjar närma sig nu, 1 aug. Såå nervös! Hur mår du Jensan? Ja Björnmossa du borde kanske ringa din Bm, men som sagt kan cykeln bli konstig efter MA.

• Bubbas

Hej på er! RUL imorgon 9.30, tror ni jag är nervös?! Ska jag verkligen få se den lilla nu för första gången? Tror mig har känt den redan men kan lika gärna vara vanliga bubblor, är ju bara i v 17 (16+4). Har ju mått så himla bra sedan v 10 också! Ja usch jag kommer vara ett vrak imorgon bitti. Herregud vad tiden går fort för er andra, här verkar den stå still :)

• Bubbas

Jag är lyckligast i världen!! Diche du hade fel, endast 1 inneboende ;) Allt såg jättebra ut och hon trodde jag var i v 16+ så jag hade ganska rätt, så vi ska dit igen om tre veckor! Vilken sjuk känsla att få se den lille och ett tickande hjärta var ju det bästa av allt! 95% säker på en pojk var hon! Vi alla såg det

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/