Försöka igen efter MA :/
Hur går det för alla?
Hur går det för alla?
Skönt med sovmorgon, hoppas ni kryar på er fort! Själv gick man på sitt andra jobb inom vården imorse kl 9 och slutar imorgon kl 14.15. Känns ju sådär! Det kan säkert vara liten du känner, underbart! :D Längtar tills jag är där själv! Är du i v 15 nu? Enligt mina beräkningar går jag in i v 6 imorrn, veckan då det slutat med dom två senaste. Men så länge jag inte blöder känner jag mig rätt lugn. Haha snart tror ju jag med att det är två som du håller på! ;) Det vore det bästa, då är jag banne mig klar sen!
Jag är också övertygad att det går bra för er nu, ni är ju snart halvvägs! :) Ååh jag tycker tiden går såå sakta! Men än är allt bra med mig! Känns på nått vis lite mer på riktigt den här gången, som att det skulle kunna funka nu! Men man vågar ju ändå inte hoppas.. Men hoppet är ju det sista som överger en! Min sambo är också positiv och säger att man måste tro att det ska gå! Ja hur går det för er Bianca och Jensan?
Jag tror säkert det kommer sluta väl för båda er Bianca och Jensan, lugn bara lugn :) Här går det ju väldans bra än. Nästan lite för bra då jag fortfarande inte har några symptom. Skönt är det men man blir ju samtidigt lite orolig! Skulle vara att jag är aningens tröttare och måste oftast ta en lur på em. Annars inget. Diche då är det nog garanterat inte två för då blir väl symptomen oftast ännu starkare ;) Har fortfarande en bra magkänsla på att det ska lyckas nu, så försöker hålla fast vid den!
Men varför tror du det? :) Är du synsk eller nått? :)
Jag hoppas du har rätt! Ja det går bra ännu, tror knappt det är sant. Har inte ringt min bm än och berättat att jag plussat igen, men är väl ingen panik. Men hon kan kanske boka ett vul på sjukhuset för min räkning? Hon själv har inget ul. Nej jag jobbar på salongen 50% så är där måndagar och tisdagar så jag är där nu. Dom andra 50% är jag inom vården så varierar lite. Hur går det för dig? Och jensan, har du fått mitt brev?
Haha åh vad söt du är, tack det behövs!
Skitsida! Hoppas det håller i sig och blir en bra dag, skrev jag också! :)
Så lite så Jensan!
Vem vet, du har kanske ett frö i magen! När har du bim eller när ska du testa?
Diche, var det de första 12 veckorna ni avstog från sex? Vi har inte heller haft det sedan jag plussade nu, tänk om det är därför det stannat kvar så här långt. Om dom inte ens ville in och störa med ett vul lär det ju störa massor vid sex tänkte jag.
Jag hade inte ondare vid första mensen. Blödde även mycket mindre än vanligt och färre dagar.