• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Hej på er! Försöker från mobilen! Hur går det för alla? Jag mår bättre nu och haft matlust nu i fyra dagar och inte alls haft problem att få i mig middag och det gör mig genast orolig! Brösten ömmar inte lika mycket heller. Går in i v 11 på söndag. Kan det vara spökveckor på gång? Jag är skitnojjig och tror att bebis är död och bara väntar på blodbadet :( Bytte förresten UL tid till 15/7 för då har vi semester och slipper ta ledigt. Känns som en evighet dit!

• Bubbas

Hur går det Marie? Fått något plus? Och Jensan hur går det för dig? <3 Vi har gått in i v 11 nu. Inskrivning hos BM på torsdag och fyra veckor kvar till UL, långt bort! Vet inte Jennie om vi ska kolla kön, jag är lite sugen men har ju hela tiden sagt att skulle jag bli gravid skulle jag inte vilja veta, utan få en överraskning när den kommer ut :) Antar att nyfikenheten kommer vinna! ;) Går det bra för Diche också?

• Bubbas

GRATTIS Marie! Jag såg också på första bilden! Åh vad härligt! :D

• Bubbas

Hejsan! Ja Diche jag mår bättre nu. Visst kommer illamåendet ibland men inte alls ofta. Blir såklart orolig över det men. Brösten är dock fortfarande onda. Oroar mig fortfarande varje dag och kollar efter bruna flytningar/blod när jag går på toan. Kommer man nånsin kunna slappna av och bara njuta?? UL är 15 juli. Känns galet långt dit. Inskrivning hos BM imorgon. Åh vad mysigt med buffar från bebis! <3

• Bubbas

Hej tjejer! Nu har vi varit hos BM på inskrivning. Blodtrycket, urinprovet och blodsockret var jättebra och blodvärdet är nästan normalt igen efter MA:t i okt! Har stigit sakta men säkert sedan dess då det nästan blev så lågt så jag skulle bli tvungen att få blodtransfusion. Sjukt att det tar så långt tid. Inte konstigt jag varit så galet trött då! Så det känns skönt. Hon räknade sedan sista blödning (MF) och då är jag runt v 14 nu. Tror dock mer på min egen uträkning 10+5.

Hoppas ni får en fin midsommar!

• Bubbas

Jag har haft en jättebra midsommar! Jo hon sa att jag kunde äta niferex om jag ville men har inte gjort det än. Niferex var tydligen bäst i "hård i magen" synpunkt sa hon. Idag är det 3 v kvar till UL och semester, ååhh.

• Bubbas

Japp leverpastej gillar jag så det ska jag köpa, åsså åt jag blodpudding senast idag till lunch! Ja blutsaft är verkligen äckligt! Drack det mycket efter MA't, men smakar ungefär som att suga på ett gäng spikar. Äter också folsyra, fast ren folsyra, och aco gravid. Men folsyran kunde jag sluta med om ett par veckor tyckte BM.

• Bubbas

Vid mitt MA och skrapning blödde jag ca 2 v. Vid båda MF ungefär 1 v. Du borde kanske kolla upp det? Finns kanske rester kvar som måste skrapas bort?

• Bubbas

Marie: Ja jag har haft mkt växtvärk som kännts som mensvärk så du kan nog vara lugn! :)

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/