• Svar på tråden glossybox tråden!
  • vägkorsning

Såg precis att jag betalt för två boxar nu i december, två dragningar samma dag. Är det ngt speciellt, eller har det helt enkelt blivit fel tror ni?

• U never saw me
    vägkorsning skrev 2012-12-06 11:22:54 följande:
    Såg precis att jag betalt för två boxar nu i december, två dragningar samma dag. Är det ngt speciellt, eller har det helt enkelt blivit fel tror ni?
    Man får två kvitton till mailen även om det bara är en box. Dubbelkolla ditt konto, förmodligen har summan bara dragits en gång.
  • vägkorsning

Nej, summan har dragits två gånger. Det var det jag såg på kontoutdraget. Jag har mailat dem nu Brukar bara få ett kvitto via mail? Varför får man två?

• U never saw me
    vägkorsning skrev 2012-12-07 10:23:07 följande:
    Nej, summan har dragits två gånger. Det var det jag såg på kontoutdraget. Jag har mailat dem nu Brukar bara få ett kvitto via mail? Varför får man två?
    Jag vet inte varför, jag fick iallafall det när jag beställde nyårsboxen. Det stod också någon info någonstans om att man fick ett kvitto på att beställningen var gjord och ett kvitto på att pengarna dragits. Men det är såklart mindre roligt om de faktiskt dragit summan två gånger. Hoppas de fixar det.
  • MammaMaria06
    plastkotte skrev 2012-12-03 19:05:18 följande:
    En sånhär tråd letade jag efter för några dagar sen :) jag tyckte denna box var ok men kunde varit bättre. Vad fick ni? Såg att endel fått värmeskydd från kerastase... Själv fick jag små provflaskor på kevin murphy schampo och balsam, som dessutom inte var bra alls för mitt hår. Hoppas december boxen är bättre :)
    Jag tyckte schampot var jättebra, ska nog köpa det sen. Vad synd att du inte tyckte det var bra.  

Vad tror ni vi "får" i julboxen?

Har ni några riktiga favoriter från tidigare boxar?      
  • plastkotte

MammaMaria06: jag har väldigt tunnt fint hår men många hårstrån, så mitt hår blev alldeles för tungt och oljigt att det schampo och balsamet :/ funkar kanske bättre om man har tjockt torrt hår.

Är jätte nyfiken på december boxen, måste ju vara jultema.. Kanske rött nagellack alt läppstift. Blir kul att se nästa vecka

• netza

Har beställt nyårsboxen som blir min första, fick sms om att den är påväg idag, tjoho!

• Niveawomen
    netza skrev 2012-12-15 15:08:10 följande:
    Har beställt nyårsboxen som blir min första, fick sms om att den är påväg idag, tjoho!
    Jag med ska få både "julboxen" och nyårsboxen :) Så spännande :)
  • CarlHerman

Väntar på tre boxar innan jul! Har fått två sms hittills så hoppas de första kommer imorgon!

• U never saw me

Har någon fått sin glossybox idag? Skicka gärna ett meddelande i inboxen då, är sååå nyfiken!

Svar på tråden glossybox tråden!