Inlägg från: U never saw me |Visa alla inlägg
  • U never saw me

glossybox tråden!

Jag älskar glossybox. Fick min femte box igår, den bästa hittills. Var jättenöjd med allt jag fick.

• U never saw me
    Niveawomen skrev 2012-12-02 20:30:32 följande:
    Jag var också nöjd. Gillade verkligen läppstiftet/läppglanset smidigt att ha med :) Är så nyfiken på nyårsboxen man kunde beställa utöver :)
    Jag har också beställt nyårsboxen. Får hålla tummarna för att vi blir lika nöjda med den!
  • U never saw me
    plastkotte skrev 2012-12-03 19:05:18 följande:
    En sånhär tråd letade jag efter för några dagar sen :) jag tyckte denna box var ok men kunde varit bättre. Vad fick ni? Såg att endel fått värmeskydd från kerastase... Själv fick jag små provflaskor på kevin murphy schampo och balsam, som dessutom inte var bra alls för mitt hår. Hoppas december boxen är bättre :)
    Jag fick håroljan från kerastase, Vichys idealia ansiktskräm, Body butter (cocoamania) från Body shop, läppglans/läppstift och glossybox eget rouge. Kommer använda allt flitigt.

Ni har väl inte missat bytesgruppen på Facebook där man kan byta produkter med varandra om man är missnöjd? www.facebook.com/groups/407279515970322/
  • U never saw me
    Singoallaa skrev 2012-12-03 19:22:15 följande:
    Jag skulle vilja ha glossy pink blushern hur får man tag i den?
    Kolla bytestråden som jag länkade till ovan så kanske du får napp.
  • U never saw me
    Niveawomen skrev 2012-12-03 19:26:52 följande:
    Någon som vet när enkäterna för Glossy dots kommer?
    Ingen aning.

Glöm inte att delta i julkalender-utlottningen. Verkar vara fina priser!
  • U never saw me
    Singoallaa skrev 2012-12-03 20:50:54 följande:

Är färgen en mild rosa? Söker efter en mild rosa blush, men tycker dom flesta är rödare. Vill du sälja?
    Ja den är mild rosa, passar nog bäst på tjejer med väldigt ljus hy. Annars syns det nog inte så mycket. Jag som är vit som en albino älskar den.
  • U never saw me
    vägkorsning skrev 2012-12-06 11:22:54 följande:
    Såg precis att jag betalt för två boxar nu i december, två dragningar samma dag. Är det ngt speciellt, eller har det helt enkelt blivit fel tror ni?
    Man får två kvitton till mailen även om det bara är en box. Dubbelkolla ditt konto, förmodligen har summan bara dragits en gång.
  • U never saw me
    vägkorsning skrev 2012-12-07 10:23:07 följande:
    Nej, summan har dragits två gånger. Det var det jag såg på kontoutdraget. Jag har mailat dem nu Brukar bara få ett kvitto via mail? Varför får man två?
    Jag vet inte varför, jag fick iallafall det när jag beställde nyårsboxen. Det stod också någon info någonstans om att man fick ett kvitto på att beställningen var gjord och ett kvitto på att pengarna dragits. Men det är såklart mindre roligt om de faktiskt dragit summan två gånger. Hoppas de fixar det.
  • U never saw me

Har någon fått sin glossybox idag? Skicka gärna ett meddelande i inboxen då, är sååå nyfiken!

Svar på tråden glossybox tråden!