• Svar på tråden glossybox tråden!
  • U never saw me

Jag älskar glossybox. Fick min femte box igår, den bästa hittills. Var jättenöjd med allt jag fick.

• Niveawomen
    U never saw me skrev 2012-12-01 12:19:30 följande:
    Jag älskar glossybox. Fick min femte box igår, den bästa hittills. Var jättenöjd med allt jag fick.
    Jag var också nöjd. Gillade verkligen läppstiftet/läppglanset smidigt att ha med :) Är så nyfiken på nyårsboxen man kunde beställa utöver :)
  • U never saw me
    Niveawomen skrev 2012-12-02 20:30:32 följande:
    Jag var också nöjd. Gillade verkligen läppstiftet/läppglanset smidigt att ha med :) Är så nyfiken på nyårsboxen man kunde beställa utöver :)
    Jag har också beställt nyårsboxen. Får hålla tummarna för att vi blir lika nöjda med den!
  • plastkotte

En sånhär tråd letade jag efter för några dagar sen :) jag tyckte denna box var ok men kunde varit bättre. Vad fick ni? Såg att endel fått värmeskydd från kerastase... Själv fick jag små provflaskor på kevin murphy schampo och balsam, som dessutom inte var bra alls för mitt hår. Hoppas december boxen är bättre :)

• Niveawomen
    U never saw me skrev 2012-12-03 18:58:31 följande:
    Jag har också beställt nyårsboxen. Får hålla tummarna för att vi blir lika nöjda med den!
    Ja väntar med spänning :)
  • Niveawomen
    plastkotte skrev 2012-12-03 19:05:18 följande:
    En sånhär tråd letade jag efter för några dagar sen :) jag tyckte denna box var ok men kunde varit bättre. Vad fick ni? Såg att endel fått värmeskydd från kerastase... Själv fick jag små provflaskor på kevin murphy schampo och balsam, som dessutom inte var bra alls för mitt hår. Hoppas december boxen är bättre :)
    Jag fick också det tyckte iofs om balsamet och schampot. Fick även ansiktsmask och vichyansiktkräm och rouge. Ja och så läppstiftet. Men om de varit ännu bättre så är d typiskt, är första gången för mig.

Vad fick ni?
  • U never saw me
    plastkotte skrev 2012-12-03 19:05:18 följande:
    Jag fick håroljan från kerastase, Vichys idealia ansiktskräm, Body butter (cocoamania) från Body shop, läppglans/läppstift och glossybox eget rouge. Kommer använda allt flitigt.

Ni har väl inte missat bytesgruppen på Facebook där man kan byta produkter med varandra om man är missnöjd? www.facebook.com/groups/407279515970322/
  • Niveawomen
    U never saw me skrev 2012-12-03 19:13:35 följande:
    Jag fick håroljan från kerastase, Vichys idealia ansiktskräm, Body butter (cocoamania) från Body shop, läppglans/läppstift och glossybox eget rouge. Kommer använda allt flitigt.

Ni har väl inte missat bytesgruppen på Facebook där man kan byta produkter med varandra om man är missnöjd? www.facebook.com/groups/407279515970322/
    Åh de hade jag hellre velat ha!

Och tack för tipset :)
  • Singoallaa

Jag skulle vilja ha glossy pink blushern hur får man tag i den?

• U never saw me
    Singoallaa skrev 2012-12-03 19:22:15 följande:
    Jag skulle vilja ha glossy pink blushern hur får man tag i den?
    Kolla bytestråden som jag länkade till ovan så kanske du får napp.
Svar på tråden glossybox tråden!