Inlägg från: MammaMaria06 |Visa alla inlägg
  • MammaMaria06

glossybox tråden!

plastkotte skrev 2012-12-03 19:05:18 följande:
    En sånhär tråd letade jag efter för några dagar sen :) jag tyckte denna box var ok men kunde varit bättre. Vad fick ni? Såg att endel fått värmeskydd från kerastase... Själv fick jag små provflaskor på kevin murphy schampo och balsam, som dessutom inte var bra alls för mitt hår. Hoppas december boxen är bättre :)
    Jag tyckte schampot var jättebra, ska nog köpa det sen. Vad synd att du inte tyckte det var bra.  

Vad tror ni vi "får" i julboxen?

Har ni några riktiga favoriter från tidigare boxar?      
  • MammaMaria06

Jag missade det där med nyårsboxen. Typiskt, två av produkterna hade jag verkligen velat ha. Men den andra kommer idag hoppas jag!!

• MammaMaria06
    Singoallaa skrev 2012-12-03 19:22:15 följande:
    Jag skulle vilja ha glossy pink blushern hur får man tag i den?
    Finns en på Tradera nu såg jag
  • MammaMaria06

Jag blev besviken för första gången. Prylen från Burts Bees fick jag för inte så länge sedan så den kändes lite onödig.

• MammaMaria06
    Clotilda skrev 2013-02-04 15:48:11 följande:
    Vad fick ni från Illamasqua?
    Cream Pigment heter den. Kan användas som bas under ögonskugga eller som rouge. Eller på läpparna. Men min var superlila så den kommer nog inte användas. Såg på Tradera att det finns i massa olika färger
  • MammaMaria06
    Emlak skrev 2013-02-27 13:37:32 följande:
    Min box kom idag, börjar tröttna lite på att få samma skitprodukt som man fått för någon månad sen.. Tycker dom borde ha lite mer koll..
    Håller med dig! Har fått sånt jag redan har två gånger i rad nu. Givetvis sånt jag inte använder alls.
Svar på tråden glossybox tråden!