Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Å grattis M och M!!!
Tycker dock det oroväckande att strecket är så svagt...
Å grattis M och M!!!
Fast mitt var sådär svagt en hel vecka efter BIM också. Först nu dom det börjat bli nästan lika som test strecket.
Molvärken oroar mig också.
Är hemma från jobbet idag och imorgon. Behöver vila både fysiskt och psykiskt.
Grattis M o M!!
Sluta oroa dig nu och gläds åt det istället.
Anledningen till att du inte kände oro med din dotter är för att du förmodligen inte tänkte på allt som kunde vara gå fel...
Kör hårt nu! Ända in i kaklet! Det ÄR din tur nu våga lita på det!
Jag är helt övertygad om att akupunkturen och det kinesiska läkekonsten har hjälpt kroppen! Som hon sa så tror jag att energin stod still, att kroppen var så trött och slut efter dessa år av barnlängtan och att du orkar ju inte kroppen ta sig an ett nytt liv liksom när den inte ens orkar tillverka nog energi till den egna kroppen. Hon har satt igång energin igen och stärkt livmodern med något som kallas moxa och akupunktur och örter. Så så klart måste jag ju uppmuntra er till att kanske ge det en chans.
Åh grattis!! Vad glad för din skull jag blir.Äntligen!! Det kommer gå bra.Tyvärr var mitt bara torkstreck som jag trodde.Syns inget på morgonens.Än ger jag inte upp förrän mensen uteblir men jag är rätt säker på attatt jag inte är gravid.
Pratade med hon som jag gjort akupunktur hos nu. Och sa att jag sjukskrivit mig idag och imorgon och sen får jag se. Då blev hon nästan irriterad och tyckte att varför tar du inte en hel vecka då om du ändå tagit karensdagen, resten av världen kan klara sig själva, går ju att säga och hitta på vad som helst, att du är utbränd eller trött, och är inte så duktig hela tiden, tänk på dig själv och det som växer i magen först och främst, skit i resten. Så klokt. Kanske ska sluta vara duktig för en gång skull, putta bort plikten och det dåliga samvetet. Men tycker inte om vita lögner. Att vara hemma när jag egentligen inte är sjukt.
Pratade med hon som jag gjort akupunktur hos nu. Och sa att jag sjukskrivit mig idag och imorgon och sen får jag se. Då blev hon nästan irriterad och tyckte att varför tar du inte en hel vecka då om du ändå tagit karensdagen, resten av världen kan klara sig själva, går ju att säga och hitta på vad som helst, att du är utbränd eller trött, och är inte så duktig hela tiden, tänk på dig själv och det som växer i magen först och främst, skit i resten. Så klokt. Kanske ska sluta vara duktig för en gång skull, putta bort plikten och det dåliga samvetet. Men tycker inte om vita lögner. Att vara hemma när jag egentligen inte är sjukt.
Hon har så rätt.Jag har också sjukanmält mig idag,igår mådde jag bra och var på bra humör. Inte bara för det svaga testet utan jag lyckats bygga upp lite ny energi och kände mig ganska hoppfull.Men efter dagens negativa brast min värld igen och jag gråtit hela morgonen och legat i soffan med filten.Jag är så jävla bitter nu och vill inte träffa min sambos familj mer.Ha lite avstånd iallafall.Hans okänsliga mamma pratar hela tiden om hans systers barn och nya bebis.Och de lyckas hela tiden, själv får jag leva i depprition och sorg.
Hur fick du kontakt med den här kinesiska läkekvinnan?