• M  och  M

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Chasingdreams skrev 2014-10-16 19:30:32 följande:

Då fortsätter vi följas åt. Misstänker att FET borde bli i slutet av november. FET skulle tydligen göras ca åtta dagar efter omslag på stickan. Ska bli skönt att iaf slippa hormoner.

Precis! Hoppas vi följs åt med plusset också!!!

Visst känns det smidigare såhär, men jag tyckte faktiskt inte det andra var så "besvärligt" heller. Bara eftermiddagen efter äggplock jag kan tycka var lite fysisk jobbig
  • M  och  M
    Kingston skrev 2014-10-16 17:18:47 följande:

Vilken akupunktör valde du M och M?

Jag kostade på mig den som höll på med kinesisk läkekonst som arbetat mkt med fertilitet. Kändes som att hon visste mer vad hon gjorde och vad det handlade om. Får se vad hon säger imorgon, hur många gånger man måste gå osv. Hon sa att hon brukade försöka få det så billigt som möjligt. Att man skulle kunna göra så mkt som möjligt själv med värme, punkter och örter hemma. Får hoppas det är värt det...
  • M  och  M
    Chasingdreams skrev 2014-10-16 19:30:32 följande:

Då fortsätter vi följas åt. Misstänker att FET borde bli i slutet av november. FET skulle tydligen göras ca åtta dagar efter omslag på stickan. Ska bli skönt att iaf slippa hormoner.

Känns länge till slutet av november!
  • M  och  M

Fick ju mens förra onsdagen och har ju blött färdigt sen några dagar. Har ju dock tagit lutinus ända tills tisdag kväll eftersom kliniken sa det. Och nu ikväll när jag går på toa och torkar m g kommer rejäl med blod igen! Kan det bero på att jag slutat med lutinus eller vad...??!

• M  och  M
    MoM11 skrev 2014-10-16 21:00:10 följande:

Imorgon börjar jag med mina menopur sprutor.

Spännande, lycka till!
  • M  och  M
    MoM11 skrev 2014-10-16 21:00:10 följande:

Imorgon börjar jag med mina menopur sprutor.

Spännande, lycka till!
  • M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-10-17 10:40:59 följande:

Nu är mensen snart över för denna gång.Nytt försök 27-30

Blev som vanligt jätteledsen och ville bara ge upp och slita i allt.Sambon tyckte det var jobbigt och se mig ledsen och deprimerad hela tiden så har för en gångs skull fått massa stöd,kramar och tröst och vi pratat mycket om det här.Han förstår inte min sorg men stöd och bra kommunikation är jag nöjd med.Så det känns bättre nu.

Ringde min läkare också och sa att jag fick svaga gravid tester ändå kom mens,han sa jag var gravid men det hade blivit nåt fel med embryot så kroppen stöter bort det då.Som jag misstänkte då,kan ju bli gravid då men hur många gånger ska det bli såhär innan jag blir gravid på riktigt.Han kunde inte säga varför det blir så är ganska vanligt och livmoder och allt såg jättefint ut sa han så ni kommer snart lyckas.Efter några pergotime kurer brukar det gå sa han så känns lite bättre allt nu och nu ser jag framemot nästa försök!:)

Kanske skulle testa akupunktur också? De säger ju att många har, som de kallar, kalla eller heta livmoder, där embryon inte trivs Och utvecklas
  • M  och  M

Fick som två mens efter ivf-försöket och vaginaltablettterna lutinus. Toppen :-\

• M  och  M
    Gweny skrev 2014-10-18 14:06:58 följande:

Låter som rena djungeln att hålla koll på allt och ta allt si och så. Såna kämpar ni är du och M och M!

Tack du Ja en liten egen djungel är det
  • M  och  M
    Chasingdreams skrev 2014-10-18 14:03:43 följande:

Det är vanligt att man får en extrablödning efteråt. Det var därför som jag började dra ner på tabletterna redan förra helgen. Sammandragningarna var så smärtsamma och blödningarna inte mer än färgade flytningar. Men sen tog allt rejäl fart. Nu verkar blödningarna nästan vara helt borta. Det ska bli intressant att se hur cykeln blir.

Om man blir gravid är det inte risk att det börjar blöda då när man slutar med lutinus då då?
Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?