Fru Karlsson skrev 2014-10-17 10:40:59 följande:
Nu är mensen snart över för denna gång.Nytt försök 27-30
Blev som vanligt jätteledsen och ville bara ge upp och slita i allt.Sambon tyckte det var jobbigt och se mig ledsen och deprimerad hela tiden så har för en gångs skull fått massa stöd,kramar och tröst och vi pratat mycket om det här.Han förstår inte min sorg men stöd och bra kommunikation är jag nöjd med.Så det känns bättre nu.
Ringde min läkare också och sa att jag fick svaga gravid tester ändå kom mens,han sa jag var gravid men det hade blivit nåt fel med embryot så kroppen stöter bort det då.Som jag misstänkte då,kan ju bli gravid då men hur många gånger ska det bli såhär innan jag blir gravid på riktigt.Han kunde inte säga varför det blir så är ganska vanligt och livmoder och allt såg jättefint ut sa han så ni kommer snart lyckas.Efter några pergotime kurer brukar det gå sa han så känns lite bättre allt nu och nu ser jag framemot nästa försök!:)
Kanske skulle testa akupunktur också? De säger ju att många har, som de kallar, kalla eller heta livmoder, där embryon inte trivs Och utvecklas