Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jag hade ett TSH på 2.33 sist jag fick det kollat, men läkarna sade bara att det är normalt. Jag poängterade att jag försöker bli gravid och att jag har hört att TSH skall vara så nära 1.0 som möjligt, inte över 2.0. Det gjordes dock ingenting...
Gränserna sätts av de laboratorier som gör själva mätningarna. Sedan så skiljer kunskapen väldigt mycket mellan läkarna, även på en och samma klinik. Jag har sköldkörtelproblematik sedan många år tillbaka och har jättesvårt att hitta en läkare som inte bara går på värdena utan även på hur jag mår. Synd att det är så stor kunskapsbrist med tanke på hur vanligt det är med detta
Igår skrapade jag ut min sjunde graviditet... När när när ska det bli min tur?
Jag tar bara en tablett levaxin jag och de säger värdena är bra. Kanske inte är så då....?
M och M >> och såg nu att det var du och inte snusann som frågade.....
I kvinnans kropp är spermerna "fiender", därför så många dör på vägen till ägget, verkligen ett mirakel att det lyckas när man tänker på det. Många har blivit gravida när dem ligger sjuka, sämre immunförsvar, blev jag med min första.
Men sen vet jag inte om det är bra/dåligt äta extra för det faktiskt. Jag äter själv bara multivitamin med massa folsyra. och min sambo äter samma, fast för män för få i sig extra med zink bla.
Jahapp nu är det snart dags att få höra alla som blivit gravida under semestern då :-\ När de varit så härligt avslappnade och sexat till det lite extra, det bara råkade bli då...
Tänker på prinsessan Viktoria nu ikväll, undra om de gjort IVF. Och om de kämpar med andra barnet..