• M  och  M

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Kingston skrev 2014-04-07 16:45:48 följande:
    Har inte riktigt vågat ta steget så långt som du... Haha! Vill inte bli inlagd på psyket som grädde på moset ;) Nja jag håller det lite för mig själv... Som en liten hemlis lixom :D

Haha
  • M  och  M

Tack! Ja det hoppas vi! En härlig dag. Mycket minnen och nostalgi för mig. För fyra år sedan låg jag på BB som nybliven mamma nu. Vill igen!!!!

• M  och  M

Åh varför kunde inte den här problematiken kommit när vi åtminstone fått två barn! Då hade jag lättare kunna levt med det...

• M  och  M

Så är det säkert, andra kan säkert känna så. Men för mig skulle jag känna mer nöjd och kunna leva med det lättare om jag åtminstone fått två barn.. Om jag inte kunde få en tredje skulle göra mindre för mig personligen än fast g önskar det

• M  och  M

Tänker kikat det är vissa dagar runt ÄL - dagen som ni vill/måste pricka in? Kan det vara så att vissa måste få till det typ precis på dagen och dagen efter för att lyckas? Eller ska alla kunna få till det genom att få till det ett par dagar innan ÄL också?

• M  och  M

Vi får alltid till på ÄL-dagen och antingen dagen före eller dagen efter. Och ungefär tre dagar innan också. Men det verkar ju inte räcka...

• M  och  M

Vi har gjort utredning som inte visar något "fel". Jag fick börja med levaxin då jag låg på gränsen. Ätit i drygt ett halvår. Jag har en cykel som är 27-29 dagar, oftast 28. Jag känner av jättetidigt varje månad och får utslag på äl-stickor. Så ja, vad det beror på... Just nu har vi skickat in papper om IVF. Annars ligger mitt sista hopp i att tro på tankens kraft och tänka att jag redan har det jag vill ha

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?