Jag vill inte ha nån annan =(
Anonym skrev 2012-11-28 19:43:40 följande:
Välja vadå? Det som återstår är ju bara pest och kolera. Om jag inte blir lycklig oavsett hur jag gör, ser jag inte nån anledning till att göra något alls. Den där smileyn var såklart onödig och bara ett bevis på att du inte förstår hur jag fungerar. Men om allting handlar om val i din värld och alla människor väljer sin olycka, då anser inte jag heller att det finns något mer att diskutera här. Jag byter så gärna bort mitt sätt att funka!
Jag går i terapi sedan ett par månader tillbaka och det är väl bra att prata av sig, men det har inte hjälpt mig vidare i sorgen.
Jag har försökt med detta, men det resulterade bara i att jag satt där och "försvarade" det vi hade samtidigt som han klankade ner på det. Jag vet ju att han inte tycker att det var så hemskt egentligen, utan han kände sig nog mest kände sig tvungen att rabbla upp alla dåliga saker med oss för att övertyga sig själv om att han fattade rätt beslut, men det gjorde ändå ont i mig att höra allt. Dock påverkar det inte mina känslor.