Vi gravida från RMC Malmö
Styrkekramar till dig Malphie!
Styrkekramar till dig Malphie!
Grattis igen Malphie! Så skönt att allt gått bra! ja Karin det verkar verkligen hända grejer här! Vi var helt övertygade om att det var på gång häromdagen, men nu är allt som vanligt igen och det känns som om hon kommer att stanna där inne för evigt! Har ju iofs inte bf förrän tors-fre men det hade absolut inte gjort ngt om hon hade valt att titta ut lite tidigare...
Smart kille Karin!
Lycka till i morgon Annanax!
Grattis Annanax! Och lycka till Tant Groda!
Igår (12/7 kl 12.07 ) kom även vårt lilla mirakel, Junie, till världen. Allt gick jättebra, men väldigt fort. Från första värken och till att hon var ute tog det fem timmar. Som tur är så väntade vi inte tills vi fått helt ok från FL för när vi kom in kl 10.45 var jag öppen 7 cm så det hanns inte med varken den ena eller andra bedövningen.
Tack! enligt UL var vi beräknade till 11/7 men vi har själva hela tiden varit övertygade om den 12:e, så enligt oss kom hon på BF.
Vilka fina små tjejer (alla tre) Annanax!
Samma här med lustgasen Karin. BM frågade om jag ville ha ngn bedövning och skulle börja förbereda, men det var ju alldeles för sent redan när vi kom in. så nu har jag helt ont i näsbenet efter att ha tryckt lustgasen så hårt.
Roligt att höra hur ni har det! Jag har tänkt på dig en del Annanax, jag tycker att det kan vara nog att få ordning på rutiner och allt med bara en liten bebis och tänker på hur det då måste vara för dig! Här är allt i alla fall bra. Vi försöker oxå på att hitta våra rutiner och precis när vi tror att vi har koll ändrar den lilla damen sig och vi står där lika förvirrade som innan...
Men det är ju helt underbart att lära känna det här nya lilla livet som äntligen har kommit till oss.
Fredag 13 går bra för mig med! Så roligt det ska bli ! espresso house vid Hansa har väl barnvagnsparkering precis vid ingången om jag inte missminner mig.
man kan sitta precis vid vagnarna om man vill Annanax . Men restaurangen på bottenvåningen låter mycket bättre tycker jag. De har ju både mat och fika att välja på (och en supergod fisksoppa!). Hedmanska ligger vid lilla torg Hjärtat. Har aldrig varit där så jag har ingen aning om hur det ser ut eller vad de serverar.
Då skriver jag in 13/8 i kalendern. Vilken tid passar alla? Jag är flexibel så för mig fungerar det mesta. Jag vet inte hur det ser ut där runt lunchtid, men det kanske är bättre att ta lite efter (eller före) så att vi får plats med alla vagnar.
Kl 13 blir jättebra.
Här är det bara bra! Junie växer oxå så det knakar och ligger långt över alla kurvor. Men hennes pappa är rätt lång så hon har en del att brås på... vad lyxigt att ha sju veckor tillsammans Karin! Håller med dig, det ska bli jätteroligt att ses nästa fredag och få träffa både er och alla underverken.
Ok Malphie! Hoppas att du orkar komma för det hade varit skoj att träffa er igen! Skickar fler styrkekramar till dig!
Hoppas oxå att allt går bra för ar Annanax och att din man snart är bättre! Hoppas vi ses på fredag!