Vi gravida från RMC Malmö
Det kan diffa några dagar, men inte så mycket. Det du får tillbaka på ET är befruktat.
Det kan diffa några dagar, men inte så mycket. Det du får tillbaka på ET är befruktat.
Men du får ju rätt dag du är på vul imorgon!
Har en pigg och livlig krabat i magen
Maybe: såg att mitt sista inlägg till dig ser lite otrevligt ut. Det är inte alls meningen. Så hoppas du inte tog illa upp.
Tycker jag du gör helt rätt i!
Maybe: Du behöver inte ens fråga om bilden på vul. Du får den i handen!
Bild på embryot har vi inte. Fast jag kommer nog aldrig glömma det vi fick se på skärmen och min kommentar!
Maybe: Ett cellprov ska inte göra ont. Det kan kännas obehagligt men inte ont. Gör det ont är utföraren hårdhänt. Det fick jag lära mig när jag helt skräckslagen skulle göra cellprov för tredje gången.
Jag trodde alla fick bild! Vad tråkigt. De borde fråga om man vill ha och lite underförstått borde de ju veta att alla vill ha en bild. Speciellt efter det vi gått igenom.
Vår bild har varit en stor glädje för oss, speciellt de gångernaan tvivlat på att det finns något.
Maybe: jag har gjort 3 cellprov. Det första kändes inte så då var jag ju lugn till nästa. Vilket var en hemsk upplevelse. Drog mig för det tredje och när jag blev tvungen för min ivf så sa jag att förra gången var hemska och att jag var väldigt orolig. Då berättade de att det ska inte göra ont. Tråkigt när man får sådan erfarenheter i utsatt situation.
Vad hemska Karina låter! Har träffat henne en gång men då var hon bra. Fast gjorde inget ul med henne. Varför inte ge tid till att man får se? Usch blir nästan arg.