Vi gravida från RMC Malmö
Malphie: Bor i Tollarp! Och är 30 år. Lödde känner jag väl till, då vi alltid badade i Barsebäck som små (var ju så varmt och gott vatten då)
Malphie: Bor i Tollarp! Och är 30 år. Lödde känner jag väl till, då vi alltid badade i Barsebäck som små (var ju så varmt och gott vatten då)
Karin: det jag lärt mig är 13+2 är vecka 14. Du är inne i din 14de vecka. Du har gått 13 hela veckor och 2 hela dagar.
Jag är i 9+0, alltså har jag nyss gått in i min 10de vecka.
En träff låter trevligt. Då är jag minstingen i gänget, med mina 30 år om jag förstår det hela rätt!?
Annanax: Ja Tant är jag!
Vår historia började för ca 6 år sen och sen dess har vi kämpat. Vi sökte inte hjälp förrän i början av 2011. Sen följde 1,5 år av jag vet inte vad. Det kom ganska snabbt fram att vi inte kunde få barn naturlig väg, utan det var ett måste med ivf. Ändå tog det 1,5 år innan vi fick göra vår första ivf, som jag blev gravid på.
Jag är nöjd med bemötande på rmc, men det tog alldeles för lång för oss att komma igång. Och de slarvade bort oss ett par gånger och nu i slutet tänkte de börja om hela utredningen igen (för tredje gången), men då fräste jag till och vi fick vår ivf!
Jag kommer inte att rekomendera rmc till andra. Just pga att det tar så lång tid.
Cornelia: vilken vecka är du i nu?
Annanax: Javisst kan man inte annat än gilla dessa trådar. Så tråkigt bara att man behövt/behöver gå igenom detta. Men man har lärt sig så otroligt mycket genom denna resa.
Vad härligt Malphie
Så mycket vi har varit med om. Helt otroligt.
Cornelia: håller alla tummat och tår för att den stannar. Vad härligt att du fått se det lilla livet.
Det blev två startade trådar men den andra skulle plockas bort. Så heter de likadant så är det nog så att de glömt ta bort den.