Vi gravida från RMC Malmö
Så det är därför tråden nästan helt dött... Vi är i en tuff period med mycket gäster och dålig nattsömn. Annars är allt bra, men jag längtar efter rutiner!
Så det är därför tråden nästan helt dött... Vi är i en tuff period med mycket gäster och dålig nattsömn. Annars är allt bra, men jag längtar efter rutiner!
Åh, så roligt att ha er här igen! :) Här har det äntligen lugnat ner sig och det mår hela familjen bra av. Flickorna ökar massor i vikt och båda borde väga över 4 kilo. En månad är det sedan de kom, idag. Smärtan efter snitt är long gone, vätskan äntligen borta och jag ett kilo lättare än när jag blev gravid. Amningen är klurig med två och kräver planering och tid, så just nu blir det faktiskt att jag pumpar mycket för att få flyt. Storasyster testar och bråkar en del för att få uppmärksamhet, men vi tror det lugnar sig när dagis och rutiner drar igång. Maken jobbar en dag idag och mina systerdöttrar ska hjälpa mig med alla barnen idag. Mysigt.
September är bra för mig att träffas! Jag kan måndagar till torsdagar och helst i början för då kan mina föräldrar hämta på dagis och jag slippa stressa.
Flickorna har nu passerat en månad och väger 4,2 och 4,5 kilo. Inga småttingar här, inte! Vi har lite magstrul, men det börjar bli bättre. Annars är de tysta och lugna och det är tacksamt när det är tvillingar. Nästa vecka börjar maken jobba halvtid när dottern är på dagis Vi får väl se hur det går. :)
Vad sägs om en fullträff v 37? Vad tror ni om fredagen den 13, eller är det för otursbringande? En lunchdejt, hur låter det?
Fikaträff är fullträff...
Vet ni något ställe där många vagnar får plats? Stationen utanför espresso house är rymlig, men inte så mysig...
Jag måste ha vagnen med mig där vi sitter eftersom jag har två barn...
13 blir fint! Är det någon som kommer till eller passerar stationen vid halv ett och vill ta följe?
Toppen Karin! Ses vi vid pressbyrån?