Vi gravida från RMC Malmö
Jag har ett tåg som är inne tjugo över, så det blir fint. Ses vi vid sportpuben igen?
Jag har ett tåg som är inne tjugo över, så det blir fint. Ses vi vid sportpuben igen?
Puben till höger, espresso house till vänster och tågen i ryggen. Är du med? Jag träffas gärna en kväll nästa gång, så säg baratill när det passar dig, Jessica, så bokar vi. :)
Ja, vi är ju inte så rörliga... :)
Karin, vi kan mötas upp tidigare och låta de andra trilla in. Vilken tid passar dig?
Idag glukosbelastade jag med fin-fina värden. Bbebisarnas hjärtljud är 145/136 och allt ser bra ut. Har själv ett dalande järnvärde vilket kan förklara att jag varit tröttare, men det var bara ros och beröm idag. :)
Stegen, vet ni att det är n pojke? Vad ligger hjärtljuden på? Vi är ju i samma vecka, vilken dag har du BF?
Vi vet inte alls vem som bor i magen, men vi gissar vilt. :) Du är sex dagar efter mig, Stegen:)
Grattis hjärtat! Nu vill veta allt! Hur det startade, hur det gick till och viktigast, hur ni mår nu efteråt! Stort grattis!! Kram
Jag hoppas du kan komma Grodan, är nyfiken på vem du är. :) så stökigt med en fot under revbenen. Gör det ont på dig eller bara obekvämt för din bebis? Karin, jag är inne tio i elva tror jag. Blir det bra?
Jag hoppas på tåget och att få se dig på måndag. :)