Vi gravida från RMC Malmö
Mår Hilma bra i magen eller är hon ute hos er?
Mår Hilma bra i magen eller är hon ute hos er?
Dagens mage: v.33+4
Åh, så fint! Du får bo in dig ordentligt och läsa allt i skvallerväg. :)
Hilma är jättefint! Signes kusin heter så och hon är världens sötaste, busigaste tjej!
Maybe, stå på dig. skriv till chefen, klaga hos din barnmorska, ring tidningen. Gör allt för att de ska försöka hitta en lösning för dig och alla andra mammor som hamnar i kläm!
Maybe, bra att Du säger ifrån och bra att din sambo är med dig och stöttar dig! Fint att du hittat en kurs på nätet också. Fika låter trevligt om någon tar tag i det. :) jag har en månad kvar och får köra drop-in eftersom jag inte alltid är på topp längre. Dottern går på dagis denna veckan, bara och sedan ska det tajmas med naken och hans semester. Men fika är alltid trevligt! :)
Malphie, Hur känner du dig idag? Varför får du antibiotika? Pratar de ändå om att skicka hem dig igen? Det är ju väldigt positivt! Ta hand om dig nu, njut av din frukost och ring om du har trist. Kram
Maybe, jag är journalist och hade genast satt tänderna i din historia om jag hade jobbat.
"Föda på sommaren - en dyr affär".
Ultralljud indraget, föräldrakurs indraget, samtal för förlossningsrädda indraget ( i alla fall här). Den som vill gå privat får punga ut med 5 000 kronor, resten av året är det gratis.
Och så en blivande förälder som uttalar sig om hur oförberedda de känner sig. Det är en bra story. Och viktig.
Karin är ni redo för hemfärd? Mår ni bra och hur går det med namnval? Så fantastiskt att ett helt nytt vardagsliv börjar nu för er!
Själv börjar jag längta, jag med. Det är tungt och trycker på lungor och jag är ständigt illamående. Mina två är välkomna så fort jag fått skicka in min fotobok till framkallning, denna veckans projekt. :)
Malphie, kanske inte så konstigt att du känt dig nere på sistone, med tanke på att du har en infektion i kroppen! Hoppas du snart känner dig bättre och att du och bebisen inte blir allt för uttråkade när Karin åker hem. :)