Vi gravida från RMC Malmö
Hjärtat! Så härligt med vagnen hemma! Babyskydd, vagn och myggnät- med det kommer man långt! Finns mycket onödigt (men kul) att köpa också...
Hjärtat! Så härligt med vagnen hemma! Babyskydd, vagn och myggnät- med det kommer man långt! Finns mycket onödigt (men kul) att köpa också...
Tack för trevlig fika idag, tjejer! Det gör vi om, snart!
gajStegen, det var verkligen en knepig tid för vattengympa. Själv går jag onsdagar klockan fyra.
Själv går jag in i vecka 29 idag. Jag har också foglossning men simmar på saltan några dagar i veckan för att hålla igång blodcirkulationen. Det verkar funka.
Jag tycker också förlossningen är jobbig. Säg det till din barnmorska, malphie. Jag gjorde det och ska prata med Alma-teamet som skriver ner en fullständig förlossningsplan som SKA följas. Lutar mer och mer åt planerat snitt, för en förlossning känns skitjobbig!
Bra, malphie! Så fint med förstående bm! Jag tror de gör samma sak men har längre titel. Pratar igenom svarar på frågor och skriver ner hur du vill ha det.
Så skönt att du snart får må bra, Hjärtat! Vet du vilken dag de sätter igång dig? Spännande! Malphie, känns det lugnare nu när bollen är i rullning? Hur mår du Maybe, har du pratat med din bm? Libra, så skönt att du blir väl omhändertagen! Här hos mig är dottern inne på fjärde dagen med 40 graders feber. Hoppas det vänder i morgon. Jag vill fika igen, någon som är sugen och kan någon dag snart?
När planerar du att gå hem, pussel? Jag äter också vitaminer och niferex. Maybe, jag hade ett snabbt dalande kärnvärden ett tag och jösses så trött jag var då! Får du det att vända tror jag du mår mycket bättre! Hoppas blodtrycket också blir bättre snart! Brukar du ha lågt? Angående fika kan jag inte onsdag eller torsdagkvällar, men annars går det att lösa.
Givetvis pratar jag om järnvärde och inte kärnvärde...
Libra, vilken vecka är du i nu? Hoppas illamåendet snart ger sig!